Psihologic: Camera 1408

De la inceput pot spune ca am recunoscut de-a lungul timpului doua feluri de filme psihologice: filme cu un caracter pur psihologic si filme catalogate drept psihologice, in mod denaturat. Nimeni nu e expert in materie.

Despre filmul - camera 1408 - se spune ca este ecranizarea dupa un roman inspaimantator bla bla bla si este considerat horror thriller si alte bullshituri. Eu il gasesc ca pe un film cu multe elemente psiho si mai putine logice. Nu e genul de film pe care vrei sa il revezi, sau in care te identifici cu vreun personaj, insa e plin de replici pe care le poti memora usor.

Merita vazut tot filmul sau cel putin trailer-ul.

1 comentarii:

Anonim spunea...

l-am vazut si eu...dar a fost ok pentru odata. Dar atat! Shining l-am vazut de 3 ori deja....

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur