Florin Piersic - mijlocitorul securitatii - un pueril mod de deviere a atentiei opiniei publice.



„(...) Să spui despre mine că am colaborat cu securitatea, e ca şi cum mi-ai spune că sunt homosexual, iar eu m-am iubit numai cu femei. N-am văzut funduri de bărbaţi decât la ştrand şi pot să spun că nu mi-au plăcut deloc (...)”.

Ilustrul nostru guvern in frunte cu ditamai presedintele, am impresia ca se afla in proximitatea ananghiei cauzata de „surprinzatoarea” lor incompetenta si amatorism. Astfel mi-am explicat tertipul devierii atentiei opiniei publice de la siragul de gafe si balbe basesc-bociene, cu pretul ponegririi demnitatii personale si familiale a celui mai mare actor, Florin Piersic.
Sa il acuzi taman pe Florin Piersic ca a colaborat cu securitatea...hmm, pare a fi o treaba serioasa, adica grozav de grea chiar si pentru niste experti. Dar trebuia o gogonata colosala care sa acopere prostia deciziilor politice exprimate prin legi si ordonante grabite. Basca, sa acopere si gogonatele ante si post electorale. Si cum nu puteau sa il faca peste noapte colaborator al securitatii, au gasit potrivit sa ii puna in carca niste crime ale odiosului comunism, in care el, si-ai lui, au fost mijlocitori.

Pana acum s-a dovedit ca am inghitit tot ce ne-a fost bagat pe gat, dar am increderea ca pe asta nici nu o vom mesteca.

Nota: Cotidianul e proprietatea S.O.V.; Jurnalul National apartine coalitiei...Intact. Conexiunile intre media si putere sunt simple.

0 comentarii:

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur