Psihologic: Shining

Intrigat de ce ai vazut tu de mai multe ori – SHINING – o ecranizare dupa alt roman de Stephen King, am ales varianta anilor 80.

"(...)conversam fara sa deschidem gura absolut deloc. Numea asta "flux"(shining)"

Great movie, cu o actiune, usor previzibila, incarcata cu o coloana sonora tipica acelor ani. Dinspre partea mea putea lipsi.
Nu m-am putut abtine si l-am revazut fara sonor. N-a fost acelasi lucru.
Grozava interpretarea in ansamblu a lui Jack Nicholson; in mod deosebit de-a dreptul remarcabil monologul din sala de aur,
la bar.

1 comentarii:

aalexandraa spunea...

am aruncat priviri pe ici, pe colo, pe blogul tau si chiar imi place cum scrii. shining-ul ala l-am vazut si eu :D, cu sonor cu tot.

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur