Astazi am scapat...gaze!

Nu stiu la altii dar la mine de azi incepe wekendul. Am vrut sa-mi odihnesc oasele la orizontala dar planul mi-a esuat din cauza nasului care mi-a semnalat ca-n casa pute...a gaz.

Am sunat la deranjamente si nici n-am apucat bine sa inchid ca m-am trezit cu ei la usa. In timp ce mestereau de zor mi-am bagat si eu nasul pe acolo sa aflu motivul tehnic pentru care mi-as fi dat viata, daca nu aveam nas.
- Dom`ne, incepu mesteru`tragand aer in piept, se pare ca scapati gaze dupa aragaz!
Bucuros ca sunt viu, inca, am izbucnit in ras si-am multumit, scuzandu-ma:
- Eh, le scap si eu pe unde apuc.

6 comentarii:

Cata spunea...

ar fi bine daca ai avea mai multa grija pe unde le scapi data aviatoare...;)
merci de urmarire!
tschus!

Neamtu' spunea...

bine ca ai scapat de ele. nu mai conteaza pe unde, sau de care sunt, tot inflamabine is, deci... mare atentie :D

Ciprian D. spunea...

Ce nasol am inceput weekendul!

Essences spunea...

Si eu am probleme cu gazele de la aragaz, dar poate amuzant cum ai spus tu :))

Anonim spunea...

mai tare curioasa instalatia pe care o ai tu.la capat acolo se face filet si se pune dop pentru a continua instalatia catre centrala de incalzire termica(pare dupa cite vad teava de 3/4).sau se monteaza robinetul de gaze direct in capatprintr-un cot daca vrei sa fie orientat in jos sau direct.nu pui capac sudat la capatul tevii.cine ti-a lucrat mai instalatia?cred ca aveau alta meserie si in timpul liber mai fac un ban.iar cum vine teava la fel este curios.se monteaza pe la partea de sus a camerei de bucatarie. nu pe la jumatatea ei.ori au de gind sa mai continuie cu prelungirea tevi de gaze?dar si asa dadeau filet si puneau dop si nu veneau cu teava la nivelul ala.am mai auzit pe un domn ca se face prelungirea aia sa se stringa mizeriile acolo in capat. :)sanchi.am fata de prost sint timpit dar nu cretin. :)ai grija naiba sa nu explodezi.Doamne fereste.vad ca nu ai legat aragazul cu furtun obisnuit.ai racord din ala omologat. :)eh poate s-au modificat normele din regulamentul I6.cine stie. :)cind ai probleme cu gazele sa chemi deranjamentele.ma bucur ca nu ai patit nimic.sanatate.

Ciprian D. spunea...

@nadie
Nu am centrala termica de apartament ci sunt racordat la o centrala termica de cartier - da mai exista -

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur