Mititelul electoral vs Mititelul tiganesc

M-am bucurat foarte tare sa vad ca toata lumea s-a distrat de 1 Mai, fiecare dupa posibilitati, resurse ori alte criterii. Noi, datorita faptului ca ne-am mobilizat mai greu, dar mai ales datorita resurselor, am suspendat orice iesire din oras si-am preferat sa ne aducem aminte de locurile de demult.
Ca urmare, ne-am indreptat in Dumbrava Sibiului, in camping, acolo unde odinioara impreuna cu familia imbucam un mic si beam o sicola, fireste dupa demonstratiile inchinate partidului.
Dar ce-am gasit? Pe de o parte mai multi indivizi imbracati in rosu insemnati electoral, de cealalta parte...tigani, sau rromi (sa nu se simta lezati in sinele lor liric) iar la mijloc Politia.
Pe peretii ruinelor vechiului restaurant (iertare daca memoria-mi joaca feste) si a fostului wc public statea scris cu litere de-o schioapa „POLITIA TE ASCULTA!” si „POLITIA TE PANDESTE!”.
Marturisesc cu regret ca nu am stat indeajuns pentru a ma edifica pe cine asculta si pe cine pandea, dar putem specula in voie. (click pe foto pentru desktop view).

S-a ales praful de sibieni, si de 1 Mai muncitoresc; din praf s-au ridicat politicienii si tiganii, ma rog, rromii (ca nu vreau sa se simta lezati in sinele lor liric).


8 comentarii:

Marius spunea...

Saraca Dumbrava in care mergeam la Zoo cu buni cind eram mic ... :) Jale !

Ada Angharad spunea...

A se remarca faptul ca scaunele de plastic erau imbracate in huse de satin, ca la nunta,,,

Bejenaru Gabriela spunea...

eeeeeee ....frumos acolo la voi...ha ha ha

Geocer spunea...

Noroc ca nu te-au vazut romii ca i-ai tras in poza.

anusca spunea...

Buna!Multumesc de vizita.Interesant blog...Il tin aproape :D !

Ciprian D. spunea...

Trecut-au anii Marius si ce-au lasat in urma...


@Geocer
Sa stii ca i-am surprins cu camera in balans, de la sold; a se remarca profesionalismul :D Clar ca altfel m-ar fi sifonat...

@anusca
Multumesc!

pheideas spunea...

Ce fain era odata ! Mergeai in Dumbrava de 1 Mai. Mai organizau cu toate scolile o orientare turistica, de ne faceam ca porcii. Prindeam momentul prielnic si o tuleam spre cimitir spre Satul Lupi pana in Hipodrom. Din cateva mii, abia daca incheiau traseul 20. Ha ha ha !
Sau mergeam la Curmatura ori la Sevis, unde cu o patura, trei carnati si-o tar de slana, erai fericit. Da' nu plecai de-acasa pana nu vedeai desenele animate cu Tom si Jerry de la 9.00.

Anonim spunea...

ai ceva cu rromii????si ei sint oameni sa sti.au sentimente la FEL CA TOTI OAMENII.NU-MI PLAC MESAJELE DISCRIMINATORII.FIECARE INDIVID ESTE RASPUNZATOR PENTRU CEEA CE FACE.GESTURILE LUI NU POTE SA CARACTERIZEZE O RASA.OK??

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur