Zitta a fost deconspirata - Ziua Tineretului nu!

Multumita Zilei Tineretului am reusit sa aflu cine este Zitta. Tare mult m-a tulburat curiozitatea sa aflu cine se ascunde in spatele apelativului si astazi am gasit un portret cu Zitta(click pe foto) pe un perete din cadrul expozitiei permanente a Muzeului Brukenthal.
Nu stiu cum de nu am zarit-o anul trecut in octombrie cand, ca si astazi, am vizitat ultima data muzeul gratis. Acum sunt linistit: Zitta a fost deconspirata!

Pentru a intra in muzeu a trebuit sa stam cca 20 de minute la rand, datorita numarului mare de vizitatori, pentru a primi biletele de acces care de aceasta data ne-au permis sa vizitam si Galeria de Arta Romaneasca din Casa Albastra, spre surprinderea noastra.
Placut surprinsi au fost si turistii care nu au platit biletul de intrare, de asemenea gratie Zilei Tineretului.

Oare ar trebui sa ii multumim lui Papa Ioan Paul al-II-lea pentru aceasta zi, sau lui George Mihaita?
Sau este o sarbatoare ce nu-si merita rostul?

8 comentarii:

allé spunea...

Onoraţi schimbul de linkuri ? :)

PACO spunea...

Nu ma mai vad pe la tine

diana spunea...

Unul din mottourile mele : "Orice sarbatoare isi are rostul (mai ales dak se petrece cu ocazia asta...sau avem zile libere)". Mersi ca mi-ai aratat cine e Zitta (k dak nu erai u poate nu aflam!)

diana spunea...

si am uitata sa mentionez ca am publicat partea a 2-a tocmai acum!

elena marin-alexe spunea...

Cred ca nici Papa, nici Mihaita nu merita multumiri, dar merita Altcineva, mii de multumiri.
Eu iti multumesc pt.Zitta, caci o pot admira prin intermediul tau.

Ciprian D. spunea...

@elena marin-alexe
Mare dreptate...

In lipsa Zittei reale, merge si St Zitta!

Esti IN, PACO!

@diana
am citit-o

Printemps spunea...

Thanks for joining my blog and I welcome you to my world and I enjoy your blog too...though I don't understand Spanish at the moment. But I love to learn.

Printemps spunea...

I enjoyed your blog though I don't know Romanian language I will be following your blog.

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur