Inedite...

Taman am fost vizitat de tatal meu; a fost amendat pentru ca a trecut strada printr-un loc nepermis, basca a primit si doua puncte penalizare (jur ca asa scria in procesul verbal).
A platit jumatate din minimul amenzii si a plecat grabit la politie sa faca dovada si sa se lamureasca: daca in decurs de sase luni va acumula cincisprezece puncte, i se va ridica dreptul de a traversa strada pe unde-l taie capul?
Eu i-am spus doar ca legea-i lege, nu-i tocmeala...


Tot astazi, vizitat am fost si de un prieten cu care nu m-am mai intalnit de cativa ani buni. S-a suparat!
Din prima mi-a reprosat ca nu am dat un semn de viata nici macar cand a fost internat in spital, la un pas de moarte. Ca urmare, l-am asigurat ca data viitoare il voi vizita fara intarziere.
Nu-nteleg de ce s-a suparat...

4 comentarii:

Neamtu' spunea...

N-am inteles cum se poate face faza cu punctele pentru pieton. Cred ca-i taie picioarele cand se aduna prea mult, sau cum? "Domnu', de azi nu mai aveti voie sa traversati decat pe rosu!"
Faina chestia cu amicu' din spital :)) Sadicule!

Ciprian D. spunea...

Daca nu se grabea scanam procesul verbal; dupa ce-l va arata tuturor vecinilor si cunoscutilor, inainte sa il puna in rama il voi scana.


Sadic? smile! Fac si eu ce pot!

Andy Popianos spunea...

Punctul B, la "tot astazi" te-ai gandit ca prietenul s-a suparat din cauza ca prietenii isi bazeaza acest cuvant care-i leaga pe anumite : gandiri, trairi, pareri împărtăşite. Cu asta se ocupă prietenii. Se leagă în timp. Şi rămân aşa bucurându-se că s-au găsit la fel într-olume plină de alţi foarte altfel (fiecare in felul său desigur :-). E doar o părere desigur, într-un acvariu de peşti care dau din gură, fiecare crezând că el, ba el, ba el deţine adevărul absolut. Şi uite aşa ascultând şi stânga şi-n dreapta, observi că de fapt...comunicarea e una din chei. Dacă îţi pasă zici, dacă nu, te faci că nu e. Nici azi nici mâine, niciodată, dar măcar să fi constant. ;)

cibinensis spunea...

Mi se pare o stupizenie cu punctele. Desi atat timp cat tot felul de bmw-sti faimosi si alti fitibaldisti trec pe rosu, provoaca accidente si nu li se prea intampla prea mare lucru ar putea fi si detectvii fruntasi sa fie oameni cand e vorba de un biet pieton. Ce sa zic?! Si-au facut baietii treaba scriind un proces verbal si dand o amenda. Cat despre marile hotii si escrocherii extinse in crime organizate nu se ating. ideea postarii procesului verbal ar fi binevenita.

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur