De profesie - supravietuitor, prin excelenta!

Inca de cand eram mic am stiut ce vreau sa fiu cand voi fi mare! Cum as putea uita vreodata cum ma strangeau niste cotoharle de obraz in timp ce ma intrebau „Ce vrei sa te faci cand cresti mare, puisor?”, iar eu ca sa scap din ghearele lor le raspundeam „...din ala care scoate rahatul cu lopatica din canale...”, la care ele radeau ca tampitele amuzate de raspunsul meu.

Da, mi-am gresit vocatia si m-am facut bugetar.

Am vrut sa vad ce job mi se potriveste mai bine si am cautat pe bestjobs, increzator ca imi potrivesc aia un job pe masura numelui: Gigel, si mai bine nici ca se putea. Fara felicitari mi-au spus ca jobul meu ideal este acela de: suprevietuitor!


Parol monser, astia au gura aurita! Ma poate contrazice cineva?

25 comentarii:

Neamtu' spunea...

Mie mi-a iesit Burlac :)) Cta dreptate au :))

Ciprian D. spunea...

:::))))) Cred ca astia ghicesc in stele...sau in zatz!

Malpraxis spunea...

daca traiesti in romania chiar trebuie sa fi supravietuitor :))

Malpraxis spunea...

"Tavy, jobul tau ideal este: Erou negativ intr-un film cu Van Damme"...cu van damme?? doamne, cat de trist =))

Geocer spunea...

Mie mi-a iesit Distribuitor de zvonuri. Hai ca au nimerit-o. Chiar azi am distribuit un zvon nefondat la mine pe blog :D

helene25 spunea...

Renunta sa fi un suprevietuitor, traieste prin tot si razbate!

Anonim spunea...

schimba te rog in blogroll adresa(Blogu lui buhu) cu http://ibuhu.com
Eu te-am trecut deja.Da un mesaj pentru confirmare.
Mersi anticipat!

Nicolae Anca spunea...

=))
foarte tare...

Anonim spunea...

Trebuie să îmi cumpăr gigelizor, să te văd mai bine!

Ciprian D. spunea...

@malpraxis
nu cred ca ai fi vrut sa fii vedeta intr-un film indian! :))) deci se poate mai rau!

Ciprian D. spunea...

@Geocer
S-ar putea ca bestjobs sa faca parte dintr-o conspiratie universala a arui victime blogosferice suntem. Astia sunt cu ochii pe noi....muuaaahahahahaaaaa!

Ciprian D. spunea...

@helene25
Sincer uneori am impresia ca am renuntat de mult...la tot si ca am murit. Constientizez totusi ca sunt viu in ziua de salariu cand dupa ce scot toti banii de pe card incerc inca odata...poate totusi, totusi, mai e ceva, insa sunt luat la palme de bancomat. Acela e momentul luciditatii....

Ciprian D. spunea...

@Buhu
Daca nu reusesc azi de pe nenorocitul de orange-stick-for-internet maine se rezolva.

@AncKihy
So...ce job ti se potriveste? :D

Ciprian D. spunea...

@andibob
Hmm..."gigelizor"....suna a job futurist.
Asta inseamna ca o sa devin brand? :D

Ada Angharad spunea...

Gigelizor suna ca un hibrid de terminator si vizor.Va fi o slujba in care te uiti bine si ce nu iti place impusti. Ce bine te-ar prinde job-ul asta!

Ciprian D. spunea...

@dreamwind
...impusti!!! M-ai nimerit! :D Pusi!

Anonim spunea...

Okay eu voi fi Arhitect de puzzle-uri

Bejenaru Gabriela spunea...

daca meseria ta este momentan supravetuitor spune-ne si noua cum este,cu ce se manaca ca poate ma profilez si eu .un sfarsit de saptamna minunat.

Anonim spunea...

Aparatul la care vedem GigelTV = gigelizor :)
Un fel de televizor gigelistic.

Ciprian D. spunea...

@Vladimir
Arhitect e o chestie faina! Unii chiar au noroc :D

Ciprian D. spunea...

@gabriela
Voi reveni cu o postare in care voi elabora pe marginea acestui subiect delicat al existentei mele gigelistice. :D

Malpraxis spunea...

@gigel ai dreptate :))

Ciprian D. spunea...

@andibob
Gosh...o sa iti cer dreptul de copyright pentru "gigelizor" si reiau exrcitiile de dictiune. Tot imi fac eu un brand :)

robertexe spunea...

robertexe, jobul tau ideal este: Scaraotchi

wtf inseamna:)) sa ma ajute cineva:)

GOG spunea...

Wow...Bomba Umana !
Nu mi-e clar daca e cu explozie sau implozie.

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur