Manelistii cu manelistii! Noi singuri...

Am lipsit motivat o zi din blogosfera! Ce face orice om normal, rational si cu bun simt, adica Gigel, cand isi simte amenintat propriul confort de impertinentele mai multor manelisti? Se muta!
Asa am facut si eu, mi-am facut bocceluta, adica m-am imbracat mai gros, ca cei pe mine-i si-n dulap, si dus mi-a fost drumul.
Inainte de asta, in marea mea suparare cauzata de vecinii manelisti, mare mi-a fost bucuria sa constat ca nu sunt singurul lezat in confortul locativ.
Zilele trecute, Zafox a schitat perfect caracterul vecinului nesimtit nevoie mare...


Doua concluzii! Unu: intr-o lume nebuna, cretina, tampita, adica in Romania, „manelarii” sunt la ei acasa, si doi, daca va mutati asigurati-va ca v-ati sunat toti prietenii sa va ajute lacarat, nu faceti ca mine care mi-am rupt spatele apeland doar la doi prieteni!

27 comentarii:

Ramona spunea...

Ce m-a determinat sa ma mut la casa ?Acelasi motiv ...
Acum,daca indraznesc sa-i aniversez ziua celui mic acasa ,a doua zi vecinii(de nationalitate maghiara )ar fii in stare sa ma impunga cu privirea.
SUPER TARE !

Marius Ola spunea...

Deh, mutatul nu e tocmai o acţiune plăcută. Doar urmările. Bine că ai scăpat de vecinii manelari. Sper să nu dai de alţii:)

RedAndBlue spunea...

Toata lumea se muta? Vineri trec si eu la astfel de lucruri. Ma mut. Pentru cel putin 3 ani nu mai sunt moldovean , ci iesean :D Cat despr manelisti , am unul in casa. Eu ascult la calculator ce vreau , el la statie , si invers :D

Neamtu' spunea...

Deja, mutatul, pare o idee buna. Cel putin in cazul asta. Cred ca, in maxim 5 ani, o sa fac aceeasi miscare.

Geocer spunea...

Pai la ce sa te-ajute prietenii, Gigele, daca ce-i pe tine e si-n dulap? Eu cred ca ai chemat cam multi, daca ai apelat la 2. Poate doar daca te-au dus pe tine in carca la noul apartament.

Anonim spunea...

@ramona:
ungurii naibii! indraznesc ei sa fie deranjati de galagia romanilor! daca ar fi conationali adevarati cu siguranta ar avea intelegere, dupa cum cunoastem cu totii toleranta si consideratia romaneasca pentru cel de langa!

Syaitan spunea...

se zice ca morcovii sunt buni pentru vedere

(campania de commenturi irelevante a.k.a. spam)

Ramona spunea...

@anonim
Nu trecuse mult timp pana sa-mi dau seama ca muzica ungureasca nu-i deranja ,ba din contra mi-au cerut si CD-ul ,asa ca, in concluzie dupa mintea lor ar fii trebuit ca de ziua copilului meu sa le ofer invitatilor doar acest gen de muzica cu Jimmi Zambo,Dupla Kave, ciudat ,nu ?
Nu am o problema cu natia lor de unguri ,ei au o problema cu muzica noastra.érti vagy nem ?

Ramona spunea...

Poti trage tu concluzia ,draga anonim desi nu astept scuze ...

evelina spunea...

Ohhh,unde sunt eu si unde sunteti voi...dar VECINU e pretutindeni.
Parca e descrierea vecinului meu de la etajul 4...virus extins pe arie larga....asta este sigur

Ramona spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Gigele, spor la mutat, vezi ca dau un laptop la Concursul meu. E performant si usor de carat. :)

Ramona spunea...

@anonim
asculta dar in surdina :ZAMBO JIMMY-EDES KIS FIAM

Boogie Bubble spunea...

Gizas! Cred ca ii dadeam foc daca ma ftea la cap cu manele. Zau!
Eu una nu patesc chestii d'astea, numai cand e vreo nunta sau botez pe langa mine, ca mai nou, pe timp de criza, toti se marita, sau isi ineaca copii'n apa lu' D'zeu. Si neh, ca tot omu' tre' sa chefuie pe Salam sau Gutza ... altfel nu'i petrecere.

Sa le dea D'zeu sanatate celor care au inventat ipod'urile! Ca altfel, umblam all day cu vata'n urechi.

Kosmin spunea...

Am citit blogul lui Zafox si m-a amuzat teribil!Eu cred ca sunt un caz fericit si nu imi dau seama ce bine e sa nu ai manelisti langa tine!
In copilarie stateam prin Dristor si aveam parte din plin de muzica tiganeasca>.

Anonim spunea...

Bun venit in romania(intentionat cu r mic...)

Dracu' a mai inventat si poluarea asta fonica(ma refer la manele care in nici un caz nu poate fi numit gen de muzica)

GOG spunea...

...adica peste tot manelomanistii au castig de cauza...ei raman ca feudalii pe feuda si omul de bun simt isi face bocceaua.
Mi-ar place invers.

elena marin-alexe spunea...

O intrebare as avea: Acolo unde te-ai mutat te-ai informat in prealabil ce vecini ai? Ca prostul gust, a cam devenit manie pt. unii si tinde sa se strecoare cu forta imprejurul nostru, gata sa ne sufoce.
Nu de alta dar mutarea s-ar putea repeta....
Doamne fereste, am glumit.
Noapte senina si o 'clipa' de Mozart sa ai!

liviu amza(nadie) spunea...

@Georcer da mobila cu mobila ce te faci? :)o avea omu' biblioteca cu jdemi de carti si.........mai Gigele sa fi fericit in casa noua.auzi pe mine nu ma supara muzica.MA SUPARA SCANDALURILE CARE CICA SINT INEVITABILE INTR-O FAMILIE DE OAMENI NORMALI. :(( muzica petreceri sa tot fie.eu sper ca nu-mi supar vecinii.mai te-ai mutat din oras sau doar din bloc? :)

Ciprian D. spunea...

Dupa ce am citit comentariile voastre nici nu mai simt durerile de spate, muschi, maini, picioare si cap. Sustinerea voastra e ca un balsam. Cum as putea sa nu va iubesc?

Ciprian D. spunea...

@Ramona
La mine casa e inca in stadiul de proiect :D

@Marius Ola
Fireste ca m-am interesat si se pare ca ....numai unul e manelist in tot blocul. Ce fericire, caci se spune ca respecta orele de liniste! lol

Ciprian D. spunea...

@RedAndBlue
Se poate spune...mutare placuta? Mai bine mutare nedureroasa, ca e de ridicat....

@Neamtu
Sa ne chemi la carat :D

@Geocer
Eh...ce fericire ar fi fost! Unde mai pui ca ne spuneam bancuri in timp ce urcam si coboram, pe scari, masina de spalat - de-o tona - ca sa nu ni se para asa grea. :D

Ciprian D. spunea...

@kolcs
Cum gat cu mutatul intru si eu in campanie... ::))) e tare!

@evelina
Mare dreptate...nociv virus, contagios dar neletal :D

@razvanserbu
daca e concurs.....ma bag!

@Boogie Bubble
Sa-i ardem pe rug ca pe vrajitoare :D

Ciprian D. spunea...

@Kosmin
Nu zi niciodata hop... :)

@Buhu
O sa se gaseasca cineva care sa faca teoria manelei...

@greendorfyn
Pentru cateva secunde incercam sa imi imaginez ce s-ar intampla daca tot orasul ar fi unul...manelist! :D

@elena marin-alexe
Vom gati pe Radio Cultural, ne-am pus muzica si in bucatarie. Vecinii par ok, voi vedea peste cateva zile, in functie de zgarieturile de pe masina :D

@nadie
merci de urari, is tot in oras, la etajul doi! sa vezi ce view am.....te-ai imnbolnavi...:))))

GOG spunea...

Se pare ca intreaga tara e a unui manelist...

Ciprian D. spunea...

...ca un vuiet vine, vine, calca totul in picioare....

Malpraxis spunea...

"sunt multi ai dracu si n-au nicio boala" sau "daca aviara da-te-a in ciori doarmeam linistit"

pe care o preferati? eu pe ambele =))

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur