Super Bingo Metropolis – alternativa muncii in Romania!

Deoarece trebuie sa fii un fel de Ogiga sau pui de sereist ca sa te imbogatesti peste noapte jucand la loto, pe fondul ratei somajului in crestere, alternativa vine din partea profitatorilor pe seama naivitatii/disperarii omului de rand – super bingo metropolis.
Mai exista o categorie, a celor aflati in faza de negare, care nu admit ca sunt naivi ori disperati si isi motiveaza participarea prin faptul ca fac ceva pe un leu saizeci cat costa un bilet de participare la concurs. Printre acestia din urma ma regasesc si eu, asadar mi-am luat un bilet castigator.

Lume, pazea ca ma fac bogat...peste noapte!

Tot despre bani, dar altfel de bani vorbeste si Zafox:

„Am auzit o grămadă de metode de escrocherie dar asta e cea mai cretină şi originală. Cretină pentru că în primă instanţă a funcţionat şi ....”

12 comentarii:

a-alexandra spunea...

bafta!

Logatu spunea...

Nu trebuia sa le scanezi. Poate ti le falsifica cineva!

Nicolae Anca spunea...

si eu ma gandeam cand am vazut reclama la tv, ca ar fi o buna idee sa cheltui 1.6 lei :-))
Poate sare iepurele... la Pastile cailor? :-))
Bafta!

Malpraxis spunea...

bai frate, astia sunt peste tot. nu-i mai suport! oricum e o MARE VRAJEALA! si romanii cum sunt cam incuiati la minte si cam otevizati cumpara in draci :))

Ciprian D. spunea...

@Shnucky
Deja mi-am facut lista de cumparaturi. Evident ca voi castiga :D

Ciprian D. spunea...

@Logatu
M-am gandit si eu dar au niste chestii trestii de siguranta. Precum banii...

Ciprian D. spunea...

@AncKhiy
Pai sti cum se spune: nu se stie ca pamantul...din ce parte bate vantul. As adauga: daca nu iesi afara :)

Ciprian D. spunea...

@malpraxis
E foamea mare, ce vrei si tu acum. Decat sa arunce banii pe beuturi si apoi sa faca ce vad prin filme, prefer sa-i stiu cuminte in fata lu`Tociu si Palade. Cica asistenta lor e aia, Raluca, de a fost la Big Brother. Cum care? Aia pe care am vazut-o despuiata prin pleiboi si efhashem. Io unu ma uit...

roxy spunea...

vrajeli si cu jocul asta..nu se imbogateste nimeni:(

Anonim spunea...

ai gresit: Deoarece trebuie sa fiu un fel de Ogiga sau pui de sereist .... asadar mi-am luat un bilet castigator. Lame

Ciprian D. spunea...

@anonimus
WTF anonimesti ca nu pricep? Daca vroiai sa ne impartasesti ca esti idiot trebuia sa spui simplu: "anonim coclit... sunt idiot!"

Malpraxis spunea...

@gigel de uitat si eu o sa ma uit...inca nu stiu de ce o sa fac asta :))

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur