Birthdayfobia gigelistica!...

Urasc petrecerile surpriza deci nu vreau asa ceva de ziua mea! After-shave-uri nu folosesc deoarece tenul meu gigelistic, care nu suporta alcoolul, face front comun cu organele interne.
Pentru masinute sunt nitel cam mare; m-am decis sa consider orice jucarie-cadou drept ofensa la adresa personalitatii mele distincte si complexe.
Nu vreau toale caci port numai ce-mi place, si-mi place numai ce-mi cumpar; fireste ca-mi cumpar ce-mi permit.
As putea continua, dar in numele comunicarii blogosferice si al interactivitatii bla bla bla, provoc toti gigelistii la concurs, mare concurs!

Concursul incepe azi si se va termina peste o luna, respectiv pe 11 octombrie.
Marturisesc, sucit din fire, adica Gigel, este foarte greu sa primesc un cadou pentru care sa nu ma bucur complezential si sa bat din palme ca e...ecsact ce mi-am dorit! Prin urmare premiul concursului va fi un cadou pentru ziua mea. De nastere!

Va invit sa imi spuneti ce anume mi-ati face cadou daca maine ar fi ziua mea. Sau poimaine...si tot asa pana peste o luna.
Dintre toate cadourile propuse imi voi alege cadoul care imi place cel mai mult, mi-l voi cumpara si ma voi bucura de el ca si cand ar fi din partea celui/celei care l-a propus.
Hint: daca ar fi sa imi fac un cadou mi-ar placea sa fie un portret de Schiele, dar maestrul a murit! :(
Schiele - autoportret

14 comentarii:

Bejenaru Gabriela spunea...

dupa cum ai explicat destul de bine ce iti place si ce nu iti place sa primesti cred ca as putea sa iti fac autoportretul,si cum nu prea ma pricep destul de bine la desen va iesi mai urat ca cel postat de tine,dar daca ma gandesc mai bine iti trimit un cadou mare si cand it deschizi sa iasa afara o femeie frumoasa.acum alege tu care iti place.

Ciprian D. spunea...

...e un inceput! :D

vasiauvi spunea...

Hmmm...dacă mâine ar fi ziua ta ți-aș dărui încă o duminică să te poți bucura de ea! :)

Tomy spunea...

o carte "Cel mai iubit dintre pamanteni" - Marin Preda

(sper ca iti place sa citesti si ca inca n-ai citit-o pe cea numita mai sus)

+ o rama foto handmade:D

GOG spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=f4fFgz04AZM

...TO GIGEL...

d spunea...

ti-as face cadou un binoclu !:) sa te uiti dupa cine vrei tu :)

d spunea...

ti-as face cadou un binoclu !:) sa te uiti dupa cine vrei tu :)

liviu amza(nadie) spunea...

eu iti urez LA MULTI ANI!cadoul cel mai de pret pe care poti sa-l primesti ti-l poate oferi NUMAI iubita ta si NU SE POATE CUMPARA CU BANI.AZI SA TE IUBEASCA MAI MULT DECIT IERI SI MAI PUTIN DECIT MIINE.sa fi sanatos si sa te bucuri de viata.asta CRED ca-si doresc toti.

Ciprian D. spunea...

@VasiaUVI
Inca o duminica ar fi grozav. Astazi, 13, duminica, sunt norocos, ma pot bucura de ea, dar unele duminici nu sunt la fel de norocos si stau pe baricadele societatii civile aducandu-mi aportul binelui public. Adica lucrez :D

Ciprian D. spunea...

@Tomy
Am citit cartea acum multi ani ca bibliografie obligatorie caci pe vremea mea trebuia sa facem fise de lectura, rezumate si comentarii. Acum se cer doar referate cu copy-paste.
Nu am cartea in biblioteca pe care o tin in cutii de carton.
Anyway...its a good ideea! Thanks!
Pe de alta parte apreciez numai lucrurile handmade. Good point! :D

Ciprian D. spunea...

@greendorfyn
....pur si simplu speachless!
Sunt happy de dimineata! Thanks to you!
Multumesc!

Ciprian D. spunea...

@d
Un binoclu...de multe ori am vrut sa imi cumpar unu din targurile de vechituri. Ultima data se intampla in Wien, in Naschmarkt, dar zgarcit din fire m-am targuit pana am zis pas. Cum pentru ce imi trebuie un binoclu? Pentru a-mi spiona si suprinde vecinii in eventualitatea ca ar defila goi prin casa! :D

Ciprian D. spunea...

@nadie
Stii tu ceva dragul meu...stii bine! Ai dreptate!

Gabi spunea...

Uite, inspiratia mea de Balanta ca si gigelimea ta, imi sugereaza urmatorul cadou: un bonzai. Are ceva special, preia ceva din tine si iti da ceva inapoi. E ceva ce trebui cultivat cu grija pentru ca e deopotriva dur si senzitiv, ca si gigelitatea.

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur