Noutati despre blog meet sibian

Ca un eveniment special de mare importanta nu puteau sa lipseasca produsele promotionale la bloog meetul sibian. Asa ca, am personalizat tricouri (ca a trecut sezonul estival si le-am prins la reduceri) si cani cu sigla bloog meetului.















Pe motiv de "poate ploua" si "s-ar putea sa fie frig" am aranjat sa nu fim deranjati in separeul din Amber Caffe care va fi amenajat special pentru acest scop. Alt atu ar fi acela ca suntem feriti de bliturile paparatilor.

12 comentarii:

Geocer spunea...

Cat va costa un tricou si cat va costa o cana?

Ciprian D. spunea...

Poti lua gratis cu copy paste oricate doresti.
Oare am spus ca sunt virtuale? :D

Anonim spunea...

Am auzit eu ceva, cica vor paparatii sibieni sa arunce cu blitzurile in voi! Era bine sa purtati si casti :D

Anonim spunea...

Am auzit eu ceva, cica vor paparatii sibieni sa arunce cu blitzurile in voi! Era bine sa purtati si casti :D

Buhu spunea...

Sal, faci un schimb de link cu adresa http://alexbuhu.info ?
Daca da contacteaza-ma

Carmen spunea...

off-topic
nu stiu cum ti-ai ales tu numele dar in expresia
"esti baiat gigel"...gigel e de bine

on-topic...pacat ca sunt virtuale...o cana chiar mi-ar fi placut :)

Ciprian D. spunea...

@andibob
...sau putem spera sa fim confundati! :D

Ciprian D. spunea...

@Carmen
Nu mi-am ales eu apelativul Gigel, ci el m-a ales pe mine.
Era mai nasol de eram fetita! :)

Mihaela Petrescu spunea...

Cit costa? Incerc sa gasesc pe cineva care sa vina sa cumpere pentru mine.

Ada Angharad spunea...

Mai Gigele... de ce nu iti deschizi tu o linie de dizain gigelistic? Tricouri, cani, pixuri...

Unknown spunea...

Vreau si eu o cana pentru colectia mea :))

Ciprian D. spunea...

Deocamdata le-am personalizat doar virtual....la cate cereri sunt ma gandesc sa intru in afaceri! :D

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur