Injurati-l pe Gigel!

Nu trebuie sa fii doxa ca sa realizezi ca viata este tot mai grea sau ca omului limitat ii vine sa isi bage picioarele in tot si in toate ca efect al propriei neputinte/impotente.

Nici macar inbox-ul meu gigelistic nu a scapat de injuraturile blasfemitoare ale unor cretini ce vor sa para mai inteligenti decat cei mai tampiti dobitoci.
Ultimul, care in imensa prostie, a vrut sa imi adreseze o injuratura cu trimitere in origini, nu a reusit decat sa ma invite sa i-o trag, caci „du-te in mata” in loc de „du-te in ma-ta” ma indeamna la perversiuni sexuale!

Cu deosebita placere, insa datorita preferintelor mele heterosexuale, il voi satisface cu o coada de topor.

Muchia o voi pastra pentru a-i sparge capul, face to face, daca are tupeul sa foloseasca cratima...


22 comentarii:

Geocer spunea...

Lasa Gigele, nu fi necajit. Si pe mine m-au injurat.

Ioana spunea...

Lipsesc si cateva virgule de acolo, dar probabil nu stie ce sunt acelea si cum se folosesc. Asadar, anonimul/anonima este cel/cea care nu stie regulile corecte de scriere a limbii romane.

Ciprian D. spunea...

@Geocer
Ma irita doar faptul ca zic numai tampenii si nu-si asuma responsabilitatea. Si am atatea injuraturi pregatite.... :D

Ciprian D. spunea...

@Ioana
Pai da, e mai greu!

Malpraxis spunea...

de fapt nu pe gigel trebuie sa-l injuram ci pe gigi...gigi becali.

:D

Anonim spunea...

arde-i gigele, nu te lasa...la tine pe blog tu esti ceausescu...

"SUA renunta la scutul antiracheta in Europa...ramane sa aruncam cu cartofi in rachetele rusilor si ale iranienilor"... la mine pe blog pt mai multe detalii

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Mihaela Petrescu spunea...

"cei mai timpiti idioti"... Gigele, tare mai esti suparat! Zau ca nu merita! Da-i ... de-a dura prin Dumbrava!

RedAndBlue spunea...

In afara de zoso care a zis de un post de-al meu ca e o prostie , nimeni nu a avut curaj sa se ia mai tare de mine. Sau a mai fost unul. Dar ala era un prapadit. :))

black felt spunea...

EU as zice...injurati-l pe GIGI


,Tu-i gatii ma-sii de cioban ordinar

Ciprian D. spunea...

@Neinfectat De Comunism
Din respect pentru prietenii blogosferici si gigelisti imi rezerv dreptul de a respecta in masura in care sunt respectat. Asadar departe gandul de a avea atitudini dictatoriale. :)

Ciprian D. spunea...

@Mihaela Petrescu
Ba nu sunt si n-am fost suparat, ci doar frustrat. Dar asta e starea mea de spirit! :D

Bejenaru Gabriela spunea...

cretini din aceasta specie gasim la toate strazile,of of of grea este viata prostului.

Ciprian D. spunea...

Sunt total de acord, sa il injuram pe Gigi...sa fim ca el! :P

GOG spunea...

Te iubeste lumea [fiecare se exprima din prinosul cu care l-a inzestrat natura si dupa cat il duce mintea],iar tu te superi?
Pai "anonimul"e un fan !Te citeste consecvent,nu poate comenta ,ca n-are PIX,dar macar se straduieste sa-ti atraga atentia si a reusit.
Cobori stacheta pentru un viermisor ?

Ciprian D. spunea...

@anonim
Ce zici...facem publica adresa ta de mail? Ti-ar placea sa primesti email-uri porcoase....huh?
Sunt tare curios, pe o scala de la unu la zece cat de tampit poate fi un anonim cretinoid...

Ciprian D. spunea...

@greendorfyn
La asta nu m-am gandit :D
Carevasazica depinde care jumatate a paharului o privesc! Thtas true! :)

Calin Blaga spunea...

daca ai stii cati din astia sterg eu... :))

black felt spunea...

@gigel

crede-ma lui gigi nu-i poti bate obrazul finut cu o ironie dasteapta...ca iti pierzi timpul de pomana...ASA CA...injurati-l pe GIGI, la modul scabros, grosolan, asa cum ii place lui si in mitocania lui de stana o sa-i stea in gat...

Ciprian D. spunea...

@Filotas
Imi amintesc de felul in care l-a injurat pe gazetarul de la Gazeta Sporturilor... Oh..boy!

liviu amza(nadie) spunea...

numai in pomul care face fructe dai cu pietre.mai io sint un ciuline al dracu si mi-au spart capu' :).lasa ca viata-i grea dar trece si pe linga el. :)) sa-i moara la intrare. :)

Ciprian D. spunea...

@nadie
pomul care face fructe e cretinoid, idiot sau dobitoc? :D

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur