Vreau sa mor? Vreau sa mor! Mai bine caut pe google...


....si m-a gasit, un gigelist din Pascani, Iasi acum vreo ora si jumatate. Dupa ce am vazut Velvet Goldmine mi-au mai ramas cateva momente de luciditate nocturna in care regasesc puterea sa fiu alaturi de cei care cauta motive de sinucidere pe Google.

Un lucru e cert: daca vrei sa te omori nu cauta motive pe google caci, Google-ul nu incurajeaza astfel de activitati insipide, te trimite la...la naiba...pe trilulilu. Alternativa...GIGELITATEA!

Hint de sinucidere: nu cauta pe google, ci mergi intr-un club de manelisti si intreba-i...habar n-am, ceva ce i-ar scoate din sarite. Ce dracu ii enerveaza pe manelisti?

13 comentarii:

Florin Puscas spunea...

Întrebare: "Voi nu aţi aflat că Guţă e hermafrodit?"
Sau: "Ştiţi că hainele din piaţă nu sunt de firmă deşi au emblemele alea pe ele si sunt sclipicioase?"

Mai am si alte variante dar m-am plicitisit deja de enervat manelisti. :-D

liviu amza(nadie) spunea...

da mai am si io o intrebare enervanta:stie cineva de unde iau si io toata discografia cu Nicu Paleru.toate titlurile melodiilor de la maimuta incoace.si ca sa-l enevez pe cel care stie sa enerveze manelisti ii zic ca-mi place muzica rromilor.adica maneleleeeee.lasa-l dumneata pe Guta.daca nu-ti place si te obliga cineva sa-l vezi si sa-l asculti atunci este o problema.asculta muzica clasica pop dance ce vrei tu.ok?

liviu amza(nadie) spunea...

apropo de ce vrei sa mori mai gigele?ai femeia linga tine te iubeste ce vrei mai mult?viata-i grea da trece.acum fara gluma nici sa nu te gindesti la asa ceva.nu-ti ridica moralu si tie consoarta? :) daca ereai singur ce mai ziceai ce mai faceai?

Mihaela Petrescu spunea...

Ce sa mai enervezi la astia, ca-s nervosi din nastere?!

Bejenaru Gabriela spunea...

esti prea tanar ca sa mori gigel,ce ne facem noi fara gigelitate.

Geocer spunea...

De unde-o scoserati pe-asta cu Gigel care vrea sa moara? Ca el a scris clar ca nu vrea. Si ca are si motive sa nu vrea !

Anonim spunea...

Te duci in club si intrebi "Asa mergi tu de obicei? A...nu..dansai. Scuze:D"

Neamtu' spunea...

Probabil ca ar fi deajuns sa ai 'valorea' mai mare decat a lor, cine stie?

Anonim spunea...

Le spui ca le-ai adus cea mai tare melodie, sa dea boxele la maxim...
CD-ul pe care intamplator il ai la tine e un concert de Richard Wagner.

Ciprian D. spunea...

Sunteti fantastici, jur pe puradeii altora! Am ras cu lacrimi, sunteti grozavi. Nu vreau sa mor inca...abia m-am tuns!

Ciprian D. spunea...

@Florin Puscas
Ar trebui initiata o campanie de iritat manelistii... :D

@nadie
Muzica rromilor nu e nici pe departe legata de manea. Asculta radio Romania Cultural si te vor oripila fragmentele desprinse din cultura rromilor.

On the other hand...nu vreau sa mor! Nici n-as putea caci sunt un kind de highlander. De ce crezi ca nu ai mai auzit nimic de Adrian Paul? :D

@Mihaela Petrescu
Nu numai nervosi...as spune si prosti. Imi face placere si ma stimuleaza acest gen de gandire pozitiva! :)

@gabriela
Promit sa fac multi purici pe pamant....

@Geocer
M-ai inteles perfect monser! Apreciez, parol!

@92lucia
Excelent! Sa stii ca voi incerca o data...

@Neamtu`
Acum am inteles si eu care e valoarea lor :D
Eu ma gandeam la maretie ::))))

@razvanserbu
Ar muri din nou Wagner. Nu as putea sa ii patez memoria. Gosh...i luv Wagner!

Malpraxis spunea...

pe manelisti cred ca i-ar enerva sa numai aiba de unde sa cumpere haine "originale" d&g, versace sau eu mai stiu ce poarta ei.cred ca sunt multe chestii care i-ar enerva pentru ca ei sunt niste "mafioti" "smecheri" =))

@florin puscas crezi ca stiu manelestii ce inseamna hermafrodit? :))

Bejenaru Gabriela spunea...

vom vedea cati purici gigelisti faci si tu..ha ha ha.o seara minunata

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur