Arabela – se intoarce pe micile ecrane...

...de data asta in culori.
N-as putea spune ca Arabela a fost unul din filmele mele preferate insa cu certitudine a fost unul dintre filmele copilariei. Pentru cei care nu au auzit de Arabela, ei bine serialul a reprezentat una dintre putinele atractii de pe micile ecrane alb-negru, inainte de 1989.
Noi, nostalgicii, vom putea revedea Arabela in fiecare sambata si duminica incepand cu 1 august, pe TVR2, de la ora 12:00.
Pe IMDB serialul are un rating de 9.1 din 10. For God sake....WHY?
Poate vor urma: Racheta Alba, Pistruiatul, Vizitatorii, Sandy Belle, Veronica, Ciresarii, Dumbrava Minunata, Lolek si Bolek, Mihaela, Pin Pin... eh, ce vremuri!

11 comentarii:

Neamtu' spunea...

aaaa, muream sa am un inel din ala shecher, cum avea Arabela... mi-a placut la disperare, cand eram mic, acuma, am vazut un episod pe youtube si am ramas consternat: la ASTA imi curgeau mie balele?!? ciudat... parca era mai fain...

Ciprian D. spunea...

Cu siguranta era mai fain....cred ca l-au schimbat :D

Mihaela Petrescu spunea...

Gigel, azi ai avut un maraton al postarilor!
Eu n-am vazut-o pe Arabela! Dar am vazut-o pe Samantha, si asa babaciune cum sint, inca ma mai uit la ea. E o lume in afara de lume.
(Samantha din " Ce vraji a mai facut nevasta mea!"- si era o nevasta buna)

Ada Angharad spunea...

OH da... acum imi amintesc chiar si eu de Rumburak si de inelul lui. Ce vremuri. mai aveau cehii un serial cu niste calatori in timp din viitor veniti sa gaseasca un copil genial. Vreau Racheta alba... si Ciresarii, si legendarul Toate panzele sus...

Ioana spunea...

Crede-ma, prefer ,,Arabela" decat orice emisiune de ,,divertisment" plin de barfe si scandaluri cu ,,vedete" din ziua de azi. Deci ... sa fie si ,,Arabela"!

Ciprian D. spunea...

Mare dreptate ai!
Totusi...9.1 din 10? Nu inteleg de ce are un rating atat de mare. De altfel "Toate panzele sus" parca are ratingul 9.4 din 10, pe acelasi IMDB.

Nicolae Anca spunea...

Doaaaamne, deci nu-mi vine sa creeeed... abia astept sa il revad!
Mersi fain pentru informatie!

Orin spunea...

Fara doar si poate, unul dintre cele mai faine seriale ale copilariei mele! Azi voi rata primul episod dar sper sa reusesc miine, cu copiii, sa vedem daca le va placea si lor tot la fel!

Ciprian D. spunea...

Ieri am vazut primul episod cu emotie; mi-a placut! Cand eram mic multi prieteni vroiau sa fie ori Rumburak ori Arabela. Eu vroiam sa fiu inelul... lol

Neamtu' spunea...

ratingul pe imdb functioneaza cu procente din numarul de votanti. 9.1 suna bine, dar l-au notat doar 5-6 persoane. Nu e foarte relevant, sa stii... Toate Panzele Sus are 10.

Georg spunea...

Pai puteti sa-l vedeti complet, chiar si urmarea de peste ani, trecand pe la sibiul.ro Forum Filme

http://www.sibiul.ro/forum/viewtopic.php?f=11&t=28486


Georg Schoenpflug von Gambsenberg

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur