Dreptul la replica: Dama de te pica


"Dama De Te Pica crede ca e femeie obisnuita dar are atitudinea unei bagaboante care cica nu si-o trage pur si simplu, ci se educa. Daca tot vorbeste de educatie nu inteleg de ce nu pune mana pe o carte."



1. ai mentionat "Dama De Te Pica crede ca e femeie obisnuita"A te exprima in numele meu face parte din dreptul la opinie? Eu nu cred ca sunt o femeie obisnuita. Ai fi putut subintelege si tu asta din inceputul descrierii ("mă culc cu mult mai mulţi bărbaţi decât o femeie obişnuită").



2. "Daca tot vorbeste de educatie..."Nu eu vorbesc de educatie. Descrierea face parte dintr-o carte semnata "Belle de Nuit". Exista niste ghilimele care, de obicei, introduc un citat. Dar, nu aveai de unde sa sti, asa e.:)



Sper sa ti cont ca nici in acest comentariu si nici pe blogul meu nu folosesc limbaj vulgar.

Si, o idee, sau sfat - pentru a diseca un blog este necesar a citi mai mult decat o postare.

Nu-ti doresc nimic rau. Nu as vrea sa-ti seman. Si, pentru ca nu am avut situatia materiala necesara pentru studii superioare, ceea ce am precizat intr-o postare, explica-mi tu cum de imi permit eu nesimtirea de a avea un jurnal online.
.......................................................................................................................................
A sanctiona orice tampenie este dreptul meu gigelistic. Oare ai putea intelege ca drepturile mele sunt mai importante decat drepturile tale? Ma indoiesc! Spun asta luand in considerare faptul ca "Aventurile intime ale unei prostituate de lux bucurestene" este cartea ta de capatai.
Mi-e si rusine ca dorm cu Biblia la cap! Iertare!
Mai mult, ghilimelele nu introduc de obicei un citat, ci marcheaza un citat, intotdeauna. E diferenta, papusa! Daca citeai si alte carti in afara de "Aventurile intime ale unei prostituate de lux bucurestene" ai fi stiut ca nu e bine sa dai sfaturi, ci sa-ti expui punctul de vedere si sa lasi liberul arbitru al celor pe care ii intereseaza sa aleaga. Altfel risti sa sfidezi inteligenta cuiva. E bine ca nu imi doresti raul, dar prea tarziu imi spui caci eu deja am umplut de ace papusa voodoo! lol
Imi cer scuze ca nu te iau in serios! Te asigur ca nu e din cauza studiilor care, din pacate, nu dau nimanui creier ci cel mult o diploma!

9 comentarii:

Dama de te pică spunea...

"Gigel
Cel mai "nesimtit" blog sibian, din, Romania
Exista oameni-stejari! Eu nu sunt, poate, decat un arbust elegant si am pretentia ca sunt un cedru. Mintiile ilustre discuta idei, inteligentele medii discuta evenimente, iar mintiile reduse ii discuta pe altii!

Vizualizaţi profilul meu complet"




Spune-ne, Gigel, tie ce iti place sa discuti? Idei? Evenimente? Sau sa-i discuti pe altii?

Ciprian D. spunea...

Nu ai putea intelege niciodata! E un citat din Stendhal!

Daca ai patrunde dincolo de "vraja nepatrunsului ascuns in adancimi de intuneric...ai intelege ca eu cu lumina mea sporesc a lumii taina!" lol

Eu discut idei papusa; imi cer scuze ca m-am impiedicat de persoana ta ca sa vorbesc de atitudinile tale neconforme obiectivitatii mele, gigelistice!

Dama de te pică spunea...

Gigel spunea:
"[...]ghilimelele nu introduc de obicei un citat, ci marcheaza un citat, intotdeauna."


Gresesti. Am sa iti transcriu ceva din "Gramatica Limbii Romane - Sinteze de teorie" (pag.18):

"Ghilimelele indica reproducerea exacta a unui citat sau titlul unei opere, revista, articol etc.
Uneori ghilimelele sunt folosite pentru a da un inteles opus cuvantului, subliniind ironia."



Gigi, cauti sa ma contrazici si iti place asta. Mie nu-mi place.
Nu imi place sa cred ca nu stiai de amaratele alea de ghilimele. Este logic dar imoral faptul ca eu sa stiu ceva ce tu nu sti.

O seara cat mai placuta iti doresc.

Ciprian D. spunea...

Tu ai luat cu copy paste sau ai si inteles ceva, papusa?
Pseudonimul meu este Gigel, dar daca te excita mai mult Gigi...treaba ta! :))))

Dama de te pică spunea...

Scuza-ma :)
Iti dau atat de "multa" importanta (vezi sensul ghilimelelor in cazul de fata) incat prea putin ma intereseaza ca te numesti Gigel, Gigi sau Gheorghe.

Ada Angharad spunea...

Parol de onoare, monser. Amandoi sunteti dusi cu capul. Gigel ca se ia de cine nu trebuie (si dupa umila mea parere, nu merita osteneala pe care o depune). Dama e la inceput si nici nu are abateri atat de mari si vulgare ca altele.E drept, toti ne descoperim cate un alter-ego in blogosfera, si fiecare si-l faureste dupa chipul si asemanarea .. filosofie ieftina. Ceaa ce nu putem fi, inlocuim prin vorbe, spunea Kant, cred. Pe de alta parte. Gigelul fiind Gigel, nu se lasa nici mort. Believe you me, pe asta nu-l potoleste decat Dumnezeu sau Anghiuta.

Ciprian D. spunea...

Si doar l-am rugat pe Dumnezeu sa electrifice gardul ala...

Mihaela Petrescu spunea...

Corect : "drepturile mele sint mai importante decit drepturile tale.." Frumos spus. Pentru fiecare drepturile lui sint mai importante decit drepturile celorlalti....
Mai ,Gigel!?

Ciprian D. spunea...

Doar am spus ca sunt la varsta la care ma bucur de raul altuia...

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur