Despre sefi...numai bine!

Imi iubesc sefii! Monser, nu stiu ce fel de sefi are lumea (merci de idee Claudia) dar eu am cei mai faini sefi! Si am mai multi... ca in orice sistem centralizat, cu veleitati descentralizatoare; toti colegii sunt un fel de sefuti.
Sunt norocos, deoarece toti sefutii mei sunt faini. Sunt atat de faini incat pentru multi asta e de ajuns, nici nu merita sa mai faca altceva; faptul ca sunt faini ii epuizeaza. Cum sa nu-i iubesti?

E adevarat ca unii sefuti abia se leaga la sireturi (oppss...am zis-o) insa asta nici nu mai conteaza; imi sunt dragi! M-as juca cu ei pana le-as rupe...nu pot sa zic (gatul) dar se intelege!
Sefutii mei fac totul pentru binele tuturor, caci asa se numeste interesul personal: tuturor. Pentru asta imi vine sa-i...pup (pe asta chiar nu pot sa o zic).

Cand sunt liber le simt lipsa atat de tare incat nu-mi inchid niciodata telefonul; cand se intampla sa fiu chemat la serviciu chiar daca sunt in mijlocul unor actiuni personale bine determinate, las deoparte orice satisfactie familiala si fug intr-un picior sa-mi intalnesc sefutii. Doamne ce bucurie cand mi se cere sa fac treaba altuia... dar adevarata fericire este cand sunt apostrofat pentru ca nu si-a facut treaba altcineva, dar astea-s fleacuri.

Nici nu ar trebui sa existe fisa postului; dragostea pentru sefuti reprezinta totul pentru mine (altfel spus: lol). Cel mai mult imi place cand fac ceva fara sa mi se spuna si mi se spune ca imi depasesc atributiunile, insa cand sefii fac acelasi lucru...se numeste initiativa. Imi iubesc sefii! Uneori imi ia mult timp pentru a indeplini o sarcina de serviciu si sunt apostrofat pentru indolenta, insa cand sefii fac acelasi lucru...ei sunt meticulosi. Doamne ce sefi buni am! Cateodata se intampla sa mai gresesc si eu, nu fara a-mi castiga calificativul de idiot, insa cand sefii fac acelasi lucru... aud ca e omeneste sa gresesti. Sefii mei rules! Atunci cand imi sustin punctul de vedere mi se reproseaza ca sunt instigator, insa cand sefii fac acelasi lucru...ei este fermi. Cum sa nu-i iubesc?!

Una peste alta, am auzit ca exista sefi compasivi – care ofera sprijin neconditionat cand este nevoie, sefi plini de consideratie – care isi respecta angajatii, sefi transformatori, promotori – care inspira, stimuleaza si motiveaza angajatii. Eu imi iubesc sefii caci sefii mei sunt faini.

Paradoxal toti suntem mai mult sau mai putin...sefuti. Oriunde vezi doi oameni ai muncii...unul este sef. Traiasca sefii!

8 comentarii:

Zenna spunea...

http://www.trilulilu.ro/misualex/c884e12f4fcd52

Ciprian D. spunea...

Sefu....ce Om! lol

compadvice spunea...

multa dreptate poti sa ai,dar spusa cu putin umaor iti mai trece supararea:)

Hălăţel spunea...

Diferente dintre SEF si angajat:
- Cand faci cerere de concediu,precis te duci sa-ti cauti de lucru in alta parte
Cand seful pleaca in concediu,este pentru ca e foarte obosit.

- Cand ii faci placere sefului,esti lingusitor.
Cand seful ii face placere sefului sau,el coopereaza.

- Cand iti sustii punctul de vedere,esti incapatanat.
Cand seful face acelasi lucru,el este ferm.

- Cand ceva iti ia mult timp,esti incet.
Cand sefului tau ii ia mult timp,el este meticulos.

- Cand faci o greseala,esti idiot.
Cand seful greseste,doar om este si el.

- Cand nu faci ceva,esti lenes.
Cand seful nu face ceva,este prea ocupat.

- Cand faci ceva fara sa ti se spuna,iti depasesti atributiile.
Cand seful face acelasi lucru,se numeste initiativa.

- Cand nu esti in birou,chiulesti.
Cand seful nu este in birou,e plecat dupa afaceri.

- Cand bei prea mult la o petrecere,esti betiv.
Cand seful face acelasi lucru,el intretine femeile.

- Cand ai scapat din vedere o regula de eticheta,esti necioplit.
Cand seful trece peste cateva reguli,el este original.

Monica spunea...

Sigur nu avem aceeasi sefi? :))
Sau sunt atat de multi si... peste tot?

Ciprian D. spunea...

Cine stie, daca ne desfasuram activitatea in acelasi sector...bugetar, ei bine toti sefii sunt o apa si-un pamant!

liviu amza (nadie) spunea...

mai sint si sefi buni nu-i baga pe toti in aceeasi oala.e si cu treaba ne terminata e o problema.te mai da si afara pe poarta de la munca. :) doar nu dormi acolo.asa ca nu mereu termini treaba.tu vrei sa termini dar nu te lasa timpul.te mai si protejeaza sefii.unora le place sa te aibe in firma lor altora nu.eu am dat si de oameni buni si de oameni rai.sint multi oameni pe care-i apreciaez.am respect si stima fata de ei fara sa-i pup in dos sau sa le fac felatie.NU-MI STA IN CARACTER.ma cam sperie inteligenta unora.asa ca sint cam inhibat.doar starea de ebrietate imi mai dadea curaj. :))asta-i o timpenie.

Anonim spunea...

lasa somnul gigele,caci asa nu mai probleme.servicul nu e pensiune .cat despre sefuti sa-i f....respectati colegi.

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur