Mircea Badea si-a scos-o din pantaloni!

Dupa cum a marturisit, Mircea Badea, a fost provocat in ultima pauza publicitara a emisiunii de aseara – 30 iulie 2009 - si a facut-o in direct. A raspuns provocarii (se mira cineva?) si a facut, il citez: „ ceva oribil”.

Dupa ce si-a avertizat audienta, care se inghesuia pe Antena 3 sa vada ce face nebunul (a se intelege geniul – lol – pentru audienta), si-a scos-o din pantaloni...citez: „camasa desigur”!

In cele din urma, in timp ce jumatatea normala a audientei radea de maimuta, jumate dintre telespectatoare erau lesinate dupa pectoralii sau bicepsii ciumpalacului, iar cealalta jumatate juisase pe toti peretii.
In apogeul exhibitionismului, cu iz de pamflet, a incercat sa demonstreze ca poate fi chiar analist politic etaland o „chestie de criza”, probabil in urma unei analize exhaustive: in speta, etalarea burdihanului, conform, a priori crizei si burta supta a posteriori aceleiasi crize.
Eu il declar...anal(ist)ul s(t)atului Ciumpalacia!

10 comentarii:

Unknown spunea...

:)) foarte tare :))

diddy_mada23 spunea...

=)) chiar m-am uitat la ce a facut minunatul...=))

Malpraxis spunea...

nu inteleg ce aveti toti cu el?? mie mi se pare amuzant, adica pe mine ma amuza :)) e foarte tare omul..parerea mea evident

Ciprian D. spunea...

E chiar simpatic, am adormit razand dupa ce l-am vazut in direct!

Mihaela Petrescu spunea...

Sintem sa nu de acord ci ce spune, Badea e un show in el insusi. Sigur nu lasa pe nimeni indiferent: ori e placut , ori displacut. Mie mi s-a parut simpatic aseara , desi incepuse emisiunea "in chinurile durerilor de stomac".

Ada Angharad spunea...

Mie mi-a placut...recunosate ca ti-e cida ca el face vauri dinstomac si tu nu. Si ca el faca spagatul pe scaune si ca tu esti faultat la forbal in schimb. PLus ca trebe sa recunosc, mai baiete, e HOT!

Ciprian D. spunea...

El stie sa faca valuri din stomac...eu stiu sa fac parturi din fund. La faza asta ii rezolv problema cu mucii. lol

Are avantajul ca e smecher din Salajan. Deh...noi astia baieti de oras, ca locuim in zone centrale, nu trebuie sa umblam cu muschi, moxuri, ori sprayuri paralizante la noi, ci doar cu bastonul din dotare. lol

simona ionescu spunea...

La faza asta a fost tare! Ce vrei, e om de divertisment! Cred ca a ras si Patapievici! Apoi, nu cred ca ti-ar placea sa citesca seara de seara din Dilema?! Sa fim onesti: rasul si mistoul ne-a facut sa supravietuim pe vremea lui Nea Nicu! Evident, p-astia care mai ne pierdeam timpul si prin biblioteci, teatre...

Ciprian D. spunea...

Asa e dar ma intristez gandindu-ma ca genul asta de prostie l-a omorat, figurativ, pe Paler.

Anonim spunea...

Badea e mishto! Numa` k multi nu inteleg ce vrea el defapt ;) Numa` bine!

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur