Gigelitatea e mai tare ca Wikipedia!

Am trait sa o vad si pe asta! Plimbandu-ma incolo si incoace, pe net, am gasit un site cate iti spune intr-un cuvant, destul de subiectiv banuiesc, cam cat valoreaza propriul exhibitionism vitual: http://www.webvaluer.org/


Dupa ce-am vazut ca GIGELITATEA mea valoreaza putin...peste o mie de dolari, mi-am prins mintea sa vad cam cat valoreaza alte bloguri, respectiv site-uri. Uite asa am fost oripilat, parol monser, cand am vazut ca wikipedia.ro, ditamai enciclopedia libera – autohtona, valoreaza cat o planetara de Dacie.
Fie vorba intre noi asta m-a si mahnit...

5 comentarii:

copilANDRA spunea...

Incearca link-ul acesta, tu ai dat adresa gresita pentru wikipedia:

http://www.webvaluer.org/us/www.ro.wikipedia.org

ca sa stii de acum cand cauti, e http://ro.wikipedia.org (si eu am patit chestia cu .ro de cateva ori cand cautam ceva urgent si-mi dadea pagina indisponibila)

Nicolae Anca spunea...

Din pacate de partea .ro nu se ocupa nimeni; si daca se ocupa, o face superficial, cu informatii care nu ma imbogatesc cu nimic si uneori le pun si sub semnul intrebarii!
Pe .fr sau pe .en se gasesc muuuult mai multe informatii internationale, macar atat...

Ciprian D. spunea...

@copilANDRA
browserul meu o gaseste ca wikipedia.ro; oricum nu-mi bat capul, poate cand va ajunge la valoarea mea, valoarea mea :) lol

aventoro spunea...

foarte cool, pai vinzi cu 1,000$ si faci gigelitatea-bis.blog...

Neamtu' spunea...

al meu e putin peste 6 milioane. De lei, care este :(

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur