A mai trecut un...blog meet, prin noi, pe langa noi...

...noi am ramas aceiasi. Cred, dar nu sunt sigur! CopilAndra e de parere ca...
"mi se par niste ocazii atat de bune pentru a intalni oameni faini, incat eu una daca n-as avea blog, mi-as face! spune-mi unde dai tu de un ziarist, un creativ, un gigelist, un om care vorbeste despre nimicuri dar o face cu cap, un CEO mare si un CEO mai mic (nimic de-a face cu inaltimea, ma refer strict la experienta in bransa), o vulpe foarte stresata de BAC, varul tipului care imi citeste constant blogul din Londra (hello mister, uite-te atent la sectiunea “Who is copilANDRA” for details), baiatul cu videoclipurile misto pe blog, un licean foarte pasionat de jurnalism dar foarte talentat la internet stuff (si viitor partener de afaceri al meu, dar el inca nu stie nimic) si desigur, acea copilANDRA cu valente de soon-to-become-business-woman…toti in acelasi loc?
iti vine greu sa crezi ca niste persoane cum nu se poate de diferite ar avea ce sa-si spuna, dar daca nu ar fi existat un “je ne sais quois” care sa-i lege cumva de 6 editii incoace, probabil nu ne-am fi revazut ieri incantati de intalnire. desigur, au existat mici schimbari in peisaj (”unii vine, altii pleaca”-vorba romanului), insa substanta a ramas aceeasi. temele au variat de la editie la editie, ajungand sa ocupe rolul de formalizare a event-ului, dar au fost un condiment pe care l-am gustat cu totii, de la cel mai mare la cel mai mic.
avem planuri marete pe viitor, desi ma amuza faptul ca intr-un fel sau altul sunt toate legate de…bile. (paintBALL, BOWLing, BILiard) si cel mai mult imi place sa cred ca data viitoare cand ne vom vedea voi fi din nou surprinsa sa observ cum fiecare dintre noi evolueaza si se transforma intr-o versiune mai buna a sa.
recunosc ca acesta e un xPRiment pe care l-as face mai des de acum incolo "
Intre timp eu am nu am avut net pana acum cateva ore; ori si-au pus ambitie cu mine, ori n-am mancat eu destul cand am fost mic...

1 comentarii:

Neamtu' spunea...

Foarte fain ca va intalniti asa. Trebuie sa fie amuzant sa se adune la un loc atatea persoane si personalitati diferite :D La noi, in ROman, e un fel de mini-blogmeet zilnic, dat fiind ca nu am cum sa nu ma intalnesc cu ceilalti. E un oras atat de mic, ca bem cafeaua de dimineata impreuna :D

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur