Tristania - ARTmania 2009

Inainte de a transforma blogul asta in ceea mi se pare pare o inutilitatea cretinoida, alde Hi 5, mai spun doar atat: mi-a placut Tristania. Pe ei i-am asteptat si sunt sigur ca nu au dezamagit. Cu ei am stat la taclale cel mai mult, m-am tras in chip si am facut schimb de autografe; s-au amuzat foarte tare cand le-am spus ca e bine sa pastreze autograful meu caci voi deveni celebru!












Aceste ultime doua fotografii sunt facute de un profesionist, bineinteles de prietenul nostru Adi!












Clipul - LIBRE - e filmat de subsemnatul; e o versiune noua si mult mai buna decat melodia originala...

7 comentarii:

KinR spunea...

buna Gigele
ai observat ca niste borfasi te-au usurat azinoapte de gigelisti?
daca ii stii si mai cu seama, cunosti ce au in cap, fa-ti mila si ma scoate din ceata ca si caseta mea si-a altora sunt goale.

Mahmood Syed Faheem spunea...

Your blog is very nice. The images are very beautiful. Wish you all the best. God is Great.
health-care-you.blogspot.com

Monica spunea...

God is great?! =)) Ce comentariu la obiect si pe subiect...

Ciprian D. spunea...

Bine ca nu a zis "isnt"! lol

Malpraxis spunea...

ce rau imi pare ca nu am ajuns la artmania :(( lasa ca la anul sigur ma duc indiferent de cine vine :)

Ciprian D. spunea...

Sunt zvonuri, adica am auzit, lumea vorbeste de Pain of Salvation, Epica, who knows? :)

Anonim spunea...

Epica a fost la Peninsula...sper sa mai fie sanse de a mai veni in Romania, eu una sper la Draconian:)

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur