Mi-a fost provocat... IQ-ul!

Cand ma plictisesc incerc sa fac ceva constructiv. Altii nu sunt asa. Casuta mea de email publica, dar si cea privata, de-o vreme aduna o suma de email-uri de la diverse persoane care nu au nimic in comun cu logica, bunul simt, bla-bla-bla sau alea-alea. Altele sunt faine, dar nu o sa vorbesc despre acelea.

Zilele trecute primesc de la Sandu Sandu un email prin care am fost provocat la... o competitie de inteligenta, cica. Am dat click pe link, am urmat protocolul de inregistrare si...pentru a-mi determina ei inteligenta m-au indemnat sa caftesc niste maimute. Poate ca e Sandu Sandu ala mai inteligent, monser, dar sa caftesti maimute imediat ce te-ai trezit din somn.....trebuie sa fii cretin. Eu am caftit iepurii.

Apoi, tot pentru a-ti spune cat de inteligent esti trebuia sa efectuezi in cateva secunde cat mai multe operatii...primare de aritmetica, like 1+1=? Hei, in email era vorba de stabilirea inteligentei nu de sfidarea ei. Ma rog, le-am facut cu ochii inchisi, sa para mai dificil.

A treia proba si cea mai dificila consta in identificarea in ordine a doua sau mai multe instrumente muzicale.


In final...rezultatul->
Congratulations, you're a genius!
De atunci primesc cate un spam la 5 minute! Cine-i prostul?

3 comentarii:

Neamtu' spunea...

poi la ce te asteptai? o fi pentru copiii sub 10 ani si tu ai picat, asa, in plus :D

rhodos spunea...

Culmea ca si eu tot un scor de 620 trebuia sa bat :)))) Stupid me ca geniu nu cred ca sunt dupa cum imi ziceau si mie aia =))). Recunoaste ca acum urmeaza o bataie cu perne de la niste fetze de japonezi din Sibiu. Asa-i? :D

Unknown spunea...

Oamenii inteligenti vor sa (isi) demonstreze inteligenta cu orice prilej. Numai ca altii mai inteligenti au descoperit acest lucru si il exploateaza. P-aia cu testul IQ pe Europa o stii? Sa demonstram ca fiecare tara are geniile lui. Dar ca sa fii inregistrat ca geniu roman si sa primesti rezultatele testului trebuie sa trimiti un sms cu tarif special.

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur