Hotel romanesc de trei stele: COCINA

In urma cu cateva saptamani, doua sau trei, mi-am condus parintii la Caciulata, jud.Valcea. Daca tot eram acolo m-am gandit sa ii ajut sa se cazeze la hotelul Traian, si bine am facut. Dupa ce am parcurs formalitatile, o duduie-receptioner, extrem de amabila, mi-a inmanat, tot un zambet, cheia camerei.

Camera 214 s-a dovedit a fi mai degraba un fel de cocina. Am facut niste poze si am coborat la receptie. I-am aratat duduii fotografiile din camera, i-am explicat ca parintii mei sunt pensionari si ca au platit o caruta si cateva brate de bani, cca 2000 Ron, pentru...CE?

Mai mult decat frustrant a fost ca duduia era de acord cu mine. In marea ei amabilitate, mai rar, mi-a dat un brat de chei cu rugamintea sa aleg camera care imi convine...dar repede. Dupa ce am vazut peste 20 de camere am ales-o pe cea mai breaza: etajul zece, nice view, care arata cam de o stea desi trebuia sa arate de trei stele.

Ce mi-ar mai place sa se bucure tovarasa Udrea, toata viata ei de asemenea lux...ca nu-i vreau raul!

15 comentarii:

Bejenaru Gabriela spunea...

saracu de tine,nu stiai ca asa sunt stelele la noi in hoteluri,mai bine locuiesti la o pensiune.

Ada Angharad spunea...

Mda... ca la WC public. Si cica saracii pensionari se recupereaza si se trateaza acolo.

tudor CeMerita.ro spunea...

2000 ron pentru ce???

Florin Puscas spunea...

Groaznic! Parintii ce au zis de conditiile oferite?

dana spunea...

omg!!!...unde 'or fi stele alea.?!.cred ca au cazut demult..nu-mi vine sa cred..,si cica...mergi sa te tratezi..ce e tare de tot..ca exista banda dezinfectarii toaletei..:)si mucegaiul si cadita de dus..sunt jalnice..

Ciprian D. spunea...

Cca 2000 Ron, atat au costat biletele de tratament prin Casa de Pensii, cu reducere. Ma rog, in fise erau descrise niste facilitati insa ei au beneficiat de altele, inferioare.
Tratamentul a lasat de dorit insa mancarea a fost buna.

Cand au vazut conditiile, fireste ca mama a inceput sa planga iar tatal meu vroia sa ii ciomageasca(razboinic si el) :D

I-am condus in statiune impreuna cu prietenul nostru Yuichi care din pacate a fost martorul deficientelor din sistemul nostru turistic...
Eh....Udrea sa fie sanatoasa!

aventoro spunea...

am avut aceeasi experienta la mare cu ai mei, au fost in Eforie - nici nu era cabina de dus, te spalai direct pe jos.

Succes!

Geocer spunea...

Asa sunt hotelurile alea vechi care au ramas in proprietatea statului : nerenovate, mai bine zis aproape distruse. Iar pretul mi se pare enorm. Pai daca ei au platit 2000 de lei, inseamna ca de fapt fara reducere ar insemna cam dublu, nu? Cu atatia bani (cam 1000 Eur) iti faci un concedeiu de vis in Turcia, la All inclusive.

liviu amza (nadie) spunea...

la dus trebuie sa te speli incaltat. :) da ce vrei sa fie farmacie?sti sint un pic in cumpana.poti sa culegi pozele dintr-un loc si sa spui ca sint din alt loc.pot sa-ti creez falsa impresie ca intr-un loc este bine sau rau.daca este adevarat......... :( sti am stat la o pensiune se numea Vidra in Oradea.a fost superb.si hotelul din oras a fost la fel de bine dotat si intretinut.imi este greu sa cred ca mai exista in ziua de azi asa ceva.mai nu mai sint de stat.toti incearca sa le faca cit mai frumoase.pierzi clientii cu asa ceva.sau atragi animale ginganii si alte lighioane.parca ma faci sa ma simt mai bine ca acasa.cind aud de cocina....... :)).lasind gluma la o parte e pacat ca mai exista asa ceva.DACA EXISTA.EU TOT CRED CA-I UN FILM SF.

Ciprian D. spunea...

Apoi e chiar aproape hotelul Traian din Caciulata de Pitesti; da o fuga in week-end si povesteste-ne apoi daca ai ramas impresionat de altceva decat de zambetul receptionerei (nu te gandi, are 50 de ani...lol)

Daca e altfel decat am relatat eu, daca pozele sunt din SF-uri... sa nu imi mai spui Gigel!
Insa daca e intocmai, ba mai rau...pune la rece o bere ca in curand trec prin Pitesti! ;)

compadvice spunea...

la iesire trebuia sa le lasi o bomba,poate nu au avut bani ca sa-l darame.un serviciu mic din partea admiratorilor:)

liviu amza (nadie) spunea...

ma de ajuns acolo nu am cum.cam cit crezi tu ca-mi ia sa merg cu mergedesu pin' acolo.tot vichendul si inca ceva.sfirsitul de saptamina il petrec plimbind fara rost pantofii prin padure :).ma bucur ca treci prin Pitesti.lasa naiba bautura :)e de preferat un nectar :D.a si ce tu vrei sa o dea afara pe doamna de la receptie?toata lumea imbatrineste.nici tu n-o sa fi tinar mereu.doar in poze.asa ca fa poze cit mai multe. :))

little RED spunea...

Sa fie sanatoasa d-na Udrea, sa-i de ad-zeu multa sanatate si un sifilis dragut plus un herpes mare si sanatos >:)

Ciprian D. spunea...

@liviu amza
Ma mir ca nu ai zis ca mi-am pozat baia ::::::::))))))))))) din partea ta ar veni ca un compliment. lol

@little RED
nu zici rau deloc, doar nu-i vrem raul! :)

liviu amza (nadie) spunea...

Gigel acum mi-am amintit pai te duci sa te distrezi sau sa te torturezi?spalatul dauneaza grav sanatatii atit psihice cit si fizice.buhahahaha.si de ce ma rog ar veni compliment aceste vorbe din partea mea?

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur