Pitzipoanca.ro... proprietate Vodafone Romania SA

Lumea asta este plina de pitipoance; tara asta este plina de pitipoance. Sibiul este plin de pitzipoance. Amenintarile globale sunt reprezentate de pitzipoance si cocalari. Incalzirea globala e un moft in fata pitzipoancelor.
Povestind cu prietenul nostru Adi despre una, despre alta am ajuns sa cautam pe webvaluer.com cat valoreaza eforturile cunoscutilor, necunoscutilor...si tot asa. Astfel am aflat cat valoreaza site-ul Guvernului Romaniei, conform realitatii de altfel: aproape o nulitate.
Printre rasete si glume ironice la multe adrese .ro, .com sau . org am ajuns la RoTLD, adica Romania Top Level Domain. Deoarece fredonam valoarea estimata de webvaluer.com pentru pitzipoance.org intentionam sa ne lansam in afaceri cu pitzipoanca.ro. Prin urmare am cautat pitzipoanca.ro pe RoTLD si...marea ne-a fost dezamagirea cand am vazut ca domeniul fusese luat. Tot mare ne-a fost si surprinderea ca Vodafone Romania SA a cumparat domeniul pitzipoanca.ro.
Fie vorba intre noi bine ca nu este Guvernul Romaniei detinatorul domeniului.
Le-as recomanda celor de la Vodafone cateva domenii daca tot sunt pusi pe achizitii de acest gen: stomacul-gol.ro, somaj-in-floare.ro, as-manca-dar-nu-am-ce.ro, as-muri-dar-nu-am-bani.ro, lista e deschisa...

8 comentarii:

Bejenaru Gabriela spunea...

ha ha ha mai facut sa rad in dimineata asta,ca la noi la nimeni,o fii o moda sa fii pitipoanca si cocalar dar printre prostii,ca cei care mai au un pic de minte nu se coboara la nivelul lor

Anonim spunea...

Salut, informatia cere o lamurire: site-ul nu este al Vodafone, ci doar este gazduit prin myDomain.

Ciprian D. spunea...

Sa mori tu!? :D
Pentru mine, domain holder inseamna altceva, adica ceea ce am spus. Poate ca vorbim o engleza diferita... :)

Anonim spunea...

ei Gigel, viata e frumoasa, merita traita :), si apai la tinerete cine vb despre moarte :D.

Asadar, sa iti mai dau cateva informatii: Vodafone ofera servicii de hostare si administrare a domeniilor de internet catre oricine doreste acest lucru, bineinteles exista niste conditii (o taxa, etc.). La randul sau Vodafone inchiriaza domeniile de Internet de la ANCOM, autoritatea in domeniu, de aceasta cauza ai gasit tu Vodafone ca si proprietar, dar site-ul respectiv apartine unui client Vodafone care a inchiriat / cumparat acest domeniu.

Deci Vodafone DOAR il gazduieste, proprietarul site-ului il administreaza / controleaza.

De unde stiu tati astea: am lucrat intr-o agentie si a trebuit sa fac un site pe care sa il gazduiesc, inregistrez etc. Si am invatat ceva din experienta asta :)

Spor in toate si viata lunga :D

Ciprian D. spunea...

Monser, nu sunt expert dar imi imaginam eu ca nu e Vodafone un fel de Echelon...
Una peste alta, negru pe alb ramane ca Vodafone e proprietar. Ca isi baga domeniul in fund, sau ca il face salata de fructe...putin imi pasa; e proprietar? Este!

Anonim spunea...

Hm, sa o luam altfel: tu esti compania care detine mai multe domenii, pe care le inchiriezi altor companii care doresc sa gazduiasca la tine diferite site-uri. Sa spunem ca esti compania care are are mii de astfel de clienti care au gazduit la tine diferite site-uri. Numele site-urilor au fost date de clientii tai, continutul la fel, tot de clientii tai a fost gandit, site-ul a fost realizat tot de catre clientii tai si tot ei poarta responsabilitatea acelui site.

Ok, te inteleg: sa mergem si pe judecata ta: Vodafone este proprietarul pt ca a inchiriat acest domeniu clientului respectiv. Dar daca Vodafone a luat de la ANCOM domeniul, atunci nu-i ANCOM-ul propritar:)?

How about that?

Ciprian D. spunea...

Ok, sa o luam altfel; daca o progenitura(un client) umbla in fundul gol pe strada (pitzipoanca.ro) responsabilitatea revine in totalitate parintelui (Vodafone).
Altfel spus, spune-mi cu cine tragi betii ca sa-ti spun cine esti!
Adica, in goana dupa aur te doare-n fund ca esti plin de rahat...
Vezi, oricum as spune - pe limba mea - e total nefiresc, impardonabil ca ditamai compania sa detina, indiferent de circumstante, un site care sa nu-i faca cinste.
In SUA cand s-a aflat ca un criminal a folosit o anumita retea de telefonie pentru a-si premedita crimele, compania de telefonie in cadrul unei conferinte de presa ad-hoc a prezentat scuze in numele criminalului dorind a nu se asocia faptele cu numele companiei. Mai mult, a despagubit familiile victimelor cu sume substantiale. Caut linkul si il pun daca nu uit si am timp.
Ma rog...

Cristian spunea...

salut!

e ceva timp de cand puteai sa iei via Vodafone domenii pentru uz personal.

pentru acele domenii luate prin Vodafone, la ROTLD apare numele lor. asta nu inseamna ca cineva l-a cumparat in numele companiei pentru a-l folosi.

daca vrei, ma interesez exact care este procedura si iti dau detalii!

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur