Daniel Radcliffe – La Multi Ani bah Harry Potter

...adica, sa ne traiesti bah Harry Potter! Astazi mititelul a implinit douajde ani si deja e pe buzele a milioane de cinefili, fani, ma rog, oameni, nu intamplator ci deoarece pana acum a jucat in cinsprezece filme de succes saau de mare succes. L-am vazut si eu in Piatra Filozofala si am impresia ca l-am vazut in toate.

Una peste alta, e tanar, are succes, bani, alea alea...are de toate. Acum ii trebuie o viata! Nu sunt invidios pe el dar ii invidiez pe kindarii care au sansa sa doarma la amiaza!
Tot astazi isi serbeaza ziua de nastere si
Philip Seymour Hoffman (Doubt), Woody Harrelson (The People vs. Larry Flynt ), Slash – pe care trebuie sa-l vedeti in Bruno, si nu in ultimul rand sa-i spunem Happy Birthday Monicai Lewinsky, care probabil ca a primit in dar multe...clarinete (cu gusa).
Merita sa bem un pahar in cinstea lor; ale mele sunt cu lapte, ale voastre cu ce vreti voi...

6 comentarii:

Leo spunea...

Nu cred ca paharelul tau e cu lapte, dar ma rog...
Nu mi-a placut niciodata pustiu' asta, o las pe seama antipatiei involuntare si gratuite - e o calitate de-a mea.
Eu ii zic "Heri Pocker" ! :D

julie spunea...

mmmm... Daniel...

frumusel tipu'...si talentat.

sa traiasca.

Ciprian D. spunea...

Sunt un mare bautor...de lapte. Daca vezi pe strada pe cinva cu mustati de lapte fi sigura ca ala-s eu. Imi place laptele. Bine imi place si berea dar nu beau bere doar fiindca-mi place berea. Beau lapte pentru ca mi-e pofta de lapte. Ar fi culmea sa beau bere cand mi-e pofta de lapte si invers.
Laptele e grozav, mai ales cel de casa, ma rog, adica de vaca de casa, adica nu cel de cumparat. In fine si pe asta l-am cumparat dar nu din magazin ci de la un taran. Nu zic taran in sens peiorativ ci doar pentru a contura mai exact originea laptelui meu. Ma rog, eu nu am lapte si nu fac dar daca l-am cumparat inseamna ca e al meu. Adica l-am cumparat dar nu e de cumparat ci e de la un taran...adica de la un gospodar care locuieste in mediu rural si care ma aprovizioneaza saptamanal cu doi litri contra cost. Il cheama nea Vasile si are o vaca buna, da lapte gras, curat. Are si familie dar nu ma intereseaza. Nea Vasile are famile. Ma rog, poate are si vaca.
Anyway...lapte beau!

Leo spunea...

Hahaha... "Are si familie dar nu ma intereseaza"...
Acum chiar te cred. Asa argumente... Credeam ca numai mie mi-e pofta de lapte si beau lapte de sete. Eu ma mai amagesc si cu varianta comerciala, la cutie. Tarani sau vaci de muls prin apropiere nu am. In tinerete, aveam. Asa ca mulg o cutie. E bun si ala, cand te pacalesti singur. Apropo de asta, eu cred ca laptele pe care-l beau eu e de fapt var lavabil - am facut o experienta si l-am pus la fermentat, in aer liber. Si ce crezi ? Dupa cateva zile era proaspat ca roua diminetii. Asa ca... rectific ! Eu beau var lavabil !
Constructiva discutie, poate scrii un articol de sine-statator despre asta.
:))

Green spunea...

Mai ca mi-ati facut pofta...oricum "Multi ani!" sarbatoritilor de azi.

Anonim spunea...

cattt o mai dura isterria asta cu potter? deja ma seaca...prefer varianta indiana: hari putar...mai vie

in fine la mine pe blog: Adriene, iar fugi de bratul lung dar shilodit al justitiei romanesti?

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur