ARTmania - pictures from Nightwish

Nu stiu ce au facut altii la Nightwish dar eu i-am vazut right next to Tristania: unul dintre chitaristi, bateristul cu sotia si Mary (de la stanga la dreapta)










Anette a lui Nightwish, cel putin aseara, pe scena de la Sibiu, a fost ca un sac. Tot astfel am surprins-o si eu...









click pe foto
Chitaristii astia de la Nightwish m-au scos din sarite. Urlau ca descreieratii: "Gigele, fa-ne poze!".








Pentru ca mi s-a cam rupt de Nightwish am preferat sa stau nitel la taclale, in backstage, cu solistul de la Pain. Dupa ce ne-am imprietenit nu am putut sa-l refuz sa se traga-n poza cu mine. (inca lucrez la fata, sorry about that)










6 comentarii:

julie spunea...

Mi-a placut rochia Anettei.
superbe pozeeee.:x...

si in legatura cu sacul...uhmm..nu stiu exact ce sa-ti zic...

anyway...chitaristii....sunt beton.<3

Ciprian D. spunea...

Mercic, mai am :D

Nu-mi place Nightwish dar mi-a placut Tristania. Voi pune si poze cu ei dupa ce uploadez LIBRE

Hălăţel spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=GdZn7k5rZLQ

:x:x

ciuvica spunea...

uneori mă urăsc pentru că nu stau în Sibiu, alteori nu...cum îmi place mult Nightwish probabil e mai bine că nu o văd live...în rest adun impresii de la cei ce au trăit ceva pe acolo. încă adun....frumos blog...mai revin.

Anonim spunea...

you rock gigel

mazare tocmai a declarat ca trece la nazism, mai multe detalii la mine pe blog...

aventoro spunea...

se pare ca a fost distractie

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur