Salopete...pentru fete! Discriminareeeeeeeeeeeeee...

Ma chinui de vreo doi trei ani sa imi cumpar o pereche de salopeta – jeans. In zadar. Am gasit la Viorex, pe net, doar modelul acela dirty worker si eu vreau ceva mai de promenada.

In schimb la tot coltul gasesti salopete pentru femei, pentru gravide, femei evident. Chiar si pentru copii gasesti cate o salopeta la tot coltul, insa pentru barbati, ma rog, gigelisti....nimic.
Asta e discriminare, monser!
Daca vedeti din intamplare, undeva, candva, salopete pentru barbati, aveti gigelistica garantie ca va voi ramane profund recunoscator daca imi spuneti si mie.
Parol de Gigel!

8 comentarii:

Geocer spunea...

Femeile si copiii sunt cei mai mari consumatori, de-aia se gasesc haine mai mult pentru ei. Noi barbatii cumparam mai rar.

Neamtu' spunea...

O salopeta din asta imi doream si eu acu' ceva vreme, insa m-am lasat pagubas...

Ciprian D. spunea...

Pai da....sa traiasca numa`fumeile si copiii.
Auzi domne ce tupeu, sa vrea si barbatii ceva!

Nicolae Anca spunea...

Barbatilor nu le sta bine in salopeta, decat in salopeta de lucru! :-P si alea har Domnului, gasiti destule!

Si lasand gluma, poate ca nu ati cautat voi indeajuns! Salopete stil militar eu cel putin am vazut o gramada pe la magazine, alea nu va plac? Ca in salopeta de blug, sincer, mie una nu imi place sa vad un baiat! E mai sic o salopeta militareasca, de sergent, soldat si de-astea... :-)

Ciprian D. spunea...

Imi place kakiul dar chiar sa ma imbrac pe strada in material patat, adica cu pete, maram camuflatoare...nu-mi vine! Nici armata nu mai e cea fost. Asa am auzit...
O timpuri! O moravuri!

Anonim spunea...

Cele mai tari brand-uri: Nike, Adidas, Puma, Reebok, Ecko Unlimited, Ecko Red, G-Unit, Zoo York, DC Shoes, Adio, Osiris (adidasi, haine, accesorii 100% originale ) si nu numai in cel mai tare magazin online din Romania cu cele mai mici preturi. Livrare in toata Romania! Comanzi acum, maine ai produsele ! Produsele se pot returna fara nici un motiv ! Nu ai cum sa ramai nemultumit ! http://www.originals.ro/adidasi-haine-accesorii-ads.php?cid=6577

PACO spunea...

Din pacate ai dreptate de rare ori gasesti haine de barbati pe cand haine de femei sunt mai la tot coltul

Ciprian D. spunea...

La doua noaptea eu caut pe net salopeta de blugi, in conditiile in care am 6 ron in buzunar, lol :)))))...M-AM TACANIT!
Originals.ro e bine pus la punct, preturi de-ti vine sa-ti cumperi arma, dar salopeta tot n-am gasit...
Oare daca imi fac dintr-o fata de masa nu ies mai ieftin?

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur