Impertinenta Google-ului la adresa GIGELITATII!


Ce ti-e si cu Google-ul asta, monser! Asa obraznicie nu am mai vazut la adresa blogului meu de cand mi-a comentat ultimul cretinoid.

Urmaream Feedjit-ul sa vad de unde si dupa ce ma cauta lumea. Deh, cand nu am de lucru imi fac. Asa am vazut ca am fost gasit de cineva din Teleorman dupa expresia „imagini cu femei peste 40 ani brunete si flocoase”! Nu am vrut sa stiu ce a fost in mintea omului cand a cautat asta dar am dat click pe link sa vad ce a gasit. STUPOARE!
Google-ul a pus laolalta cuvintele pe care le-a cautat omul si a iesit ditamai ofensa la adresa GIGELITATII: "Mi-a dat peste nas, cu mentiunea sa casc ochii, si mi-a rupt gura cand in...oricat pentru a o avea pe flocoasa ex-virgina, dar a pierdut la mustata...atingerea unei femei de aproape 20 de ani, de cand este dupa gratii..... Aceasta imagine a fost creata de mama "vai de capul ei!" ... Cu 40 minute in urma...". Imi inchipui dezamagirea omului...
Impertinenta treaba, monser, mai ales ca s-a legat de mama...


Razboinic din fire, acum urzesc o injuratura la adresa Google-ului pe masura impertinentei de care a dat dovada!
Ntz, ntz...atata insolenta!

7 comentarii:

liviu amza(nadie) spunea...

mai da de toate pentru toti.cine nu munceste nu greseste.eu nu am inteles nimic dar cred ca si-au cerut tone de cuze.e bine ca te gaseste.tot vreti voi treafic si audienta cit mai mare.auzi dar cit mai ai pina umpli blogul.ca are spatiu limitat. :)

Ciprian D. spunea...

L-am umplut de cateva ori dar se pare ca are o slabiciune pentru mine :)
Daca vroiam trafic stateam pe cele mai circulate strazi la ore de varf; nu m-ai nimerit!
Daca spuneai ca vreau glorie eterna...te aprobam :)
Oricum esti simpatic!

Gaby spunea...

Are si Google-ul scaparile lui:P

Neamtu' spunea...

mai da si google cu bata in flocoase, ce vrei? :)

zafox spunea...

nu vrei sa stii cum ajung unii la mine... o sa fac o lista cat de curand

Ciprian D. spunea...

Ieri m-a gasit cineva dupa expresia: "cum sa-i bagi degetul in ***** la vaca".
Am murit de ras...

Ar trebui sa facem un TOP

Vilhelm man spunea...

Eu de exemplu de aseara nu mai pot intra pe nici o locatie...nici locala, nici pe Romania...imi apare o fereastra si-mi m-anunta ca nu a gasit nici un profil...chiar si-acum am incercat si acelasi raspuns mi-au dat.

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur