Zboara gunoiule! Zboara!


Va aduceti aminte de baiatul din reclama cu „Zboara puiule! Zboara!”? Ei bine cred ca locuieste cu mine in bloc, undeva la nivelele superioare. Doar ca, din pricina crizei, implicit in lipsa unui nenorocit de pui, l-a inlocuit cu...punga de gunoi. Si cum nu poate sa si-o arunce in cap face si el ce poate: o arunca pe geam.

De fiecare data cand aud o punga izbindu-se de crengile salciei din fata geamului imi rasuna sloganul „Zboara.... gunoiule! Zboara!”. Cele mai norocoase pungi de gunoi ajung pe iarba insa nu toate-s norocoase. Unele raman atarnate de crengi.


Daca vedeti pe cineva, in chiloti, spanzurat pe geam incercand din rasputeri sa doboare gunoaie
din salcii...ala sunt eu, luand atitudine. Nimeni nu-i perfect...
Anyway, cel mai misto este cand avem musafiri. In cateva ore, vecinii de deasupra – mai abitir cand gatesc, impodobesc salcia ca pe pomul de iarna. Cand am noroc imi asez musafirii cu s
patele la geam...insa precum n-am mancat destul cand am fost mic, rareori pleaca de la noi fara o portie de ras asortata satios cu o lehamite de stat la bloc.


Cel mai fericit sunt cand bate vantul, cand sunt plecati vecinii in concediu sau cand se indura si altcineva sa le stranga gunoaiele de pe iarba.

Ma gandesc la niste programe de educare a vecinilor, poate vor fi utile cand...va zbura gunoiul! (cine nu sufera cu inima sa dea click pe foto)

15 comentarii:

Neamtu spunea...

VARIANTA 1: se ia punga cu gunoi. se sigileaza bine. se adauga o panglica (pentru echilibru). se vizeza o fereastra deschisa (de preferat a vecinilor carora le apartine gunoiul). se ia avant, cu bratul drept. se arunca INAPOI la proprietarul de drept.

VARIANTA 2: se culeg pungile cu gunoi. se aduna, 4,5,6, cate or fi. se face un frumos buchet de pungi, legate bine intre ele si se ataseaza, noaptea, de clanta usii vecinului care nu stie ce sa faca cu ele. Dupa 2-3 'cadouri' o sa invete sa le duca la tomberon.

Daca nu functioneaza, anunta-ma, vin personal acolo sa ma ocup :D

Ciprian D. spunea...

Pai da, si ma trezesc ca pun gunoaiele aruncate de tanti Vetuta la usa la nea Dorel, si-mi unfla ala ochii de nu mai vad taste doua saptamani... :)))

Raman la adunat dar macar sa ma plateasca cu un sfert de norma...

Culmea ar fi ca in timp ce adun gunoaiele sa strige unu de pe geam: "Bah, tarane, nu le mai arunca pe geam ca mai apoi sa le duci la ghena..." sau mai rau sa ma trezesc cu-o punga-n cap

Gaby spunea...

Incearca sa gandesti pozitiv:P...mai trebuie sa zboare si altcineva dupa ce faza cu "zboara puiule zboara" a expirat:P

Ciprian D. spunea...

Am o idee mai buna: sa zboare politicienii...
Zboara, zboara, zboara, zboaraaa...cine zboara? Politicienii zboaraaaaa! Ca la gradi...

tudor CeMerita.ro spunea...

poate o plangere la primarie/politia comunitara/salubritate i-ar mai potoli putin

liviu amza(nadie) spunea...

o cunostinta spunea:nu merita sa le dai pe clanta usi nu cu pasta de dinti sau crema de ghete ci cu rahat.rahatul la rahat trage.nesimtiti "oameni".pacat ca nu sint sanctionati.te doare cind sti ca mergi cu o hirtie in buzunar 10 km pina gasesti un cos de gunoi iar altul are sub rit cosu si da gunoiu linga.

Florin Puscas spunea...

Extraterestii sunt de vina...

Paul spunea...

Racani nesimtiti...

simona_ionescu spunea...

Dar voi sedinte de bloc nu faceti? N-aveti administrator? Uite o idee: pune un anunt pe usa de la intrare. Zici ca ai gasit o suma importanta de bani intr-o punga de gunoi agatata in pom. Cine a pierdut-o sa te caute. Si ii pui sa descrie punga de gunoi, ca sa afli a cui e! Apoi afisezi declaratiile vecinilor tot la usa de la intrare cu pozele pungilor adunate de prin pom si de pe jos.

liviu amza(nadie) spunea...

inca ceva:tu ai schimbat titlul.sa sti ca ma riciie pe suflet ce faci tu.e numele de familie al unui domn pe care-l apreciez. :(( mi-as dori eu sa am macar valoarea gunoiului pe care-l produce domnia sa.in curind o sa-si serbeze ziua de nastere.nici nu ai idee cit de inteligent este.pe mine ma sperie cind vad ce a putut sa realizeze.a inaltat o facultate.nici nu trebuie sa fie modest cind o prezinta.multi nu stiu decit sa critice dar de facut nu fac nimic.am imresia ca tu faci intentionat treaba asta.daca o faci din rautate atunci.......... :(( ironi pe seama oamenilor.

PACO spunea...

Asa am avut si eu in oras un bloc unde se foloseau aceleasi practici in cativa ani a devenit focar de infectii si a fost ars iar oamenii au fost mutati in alta parte

singamaraja spunea...

Singamaraja

cibinensis spunea...

Fara sa ti fi citit blogul cu gunoaiele am postat cateva poze gandindu-ma la starea de fericire a romanilor devansandu-i pe bietii americani. Acum inteleg ca aceasta gunoiada defineste starea de manifestare a fericirii mioritice.

Ciprian D. spunea...

@simona-ionescu
Sa stii ca e o idee grozava. Voi incerca!

@liviu amza (nadie)
Daca a spune lucrurilor pe nume si a arata nimicnicia semenilor tai inseamna a face ironii pe seama oamenilor...DA, sunt vinovat!
Dragul meu, sau draga mea - iertat sa fie apelativul dar inca nu ti-am vazut sexul, nu am scris despre oameni cinstiti pe acest blog cu gandul sa le murdaresc numele, valoarea ori alta chestie. Daca am balacarit pe cineva am facut-o cu un motiv, bine intemeiat. Adica aspectul pe care l-am adus in discutie cu referire la persoanele lor nu este conform cu standardele societatii. Bine, recunosc, alteori tintele gigelitatii sunt sub standardele mele personale. Oricum scopul este pur constructiv. Parol de Gigel!

@PACO
Ma sperii! :P

@Singamaraja
GIGELITATEA

@cibinensis
Marea gunoiada... imi aduc aminte de Idiocracy. Merita vazut filmul!

liviu amza(nadie) spunea...

mai eu zic ca sint baiat.cred nu sint sigur.daca vreau sa trec pe numele sotiei adica sa ma marit........:)).ai dreptate sa le arati oamenilor cit de prost crescuti sint.sa-i faci de cacat.ca merita.trebuia sa le pui si poza. :)

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur