Psihologic: Echelon Conspiracy

Daca ati vazut Matrix si credeti ca ati vazut totul, va spun doar atat: NU ATI VAZUT NIMIC!
Echelon Conspiracy in regia prea tanarului si necunoscutului Greg Marcks nu este un film cu un buget mare si cu toate astea a incasat juma de milion in prima saptamana.
Dincolo de ingredientele -femei in actiune, in pat, focuri de arma, urmariri de masini si alte chestii IT- datorita carora filmul este pur si simplu devorat de public, genialitatea filmului consta in actiunea construita in jurul mitului Echelon. Fara Echelon totul ar fi un bullshit.
De ce a regizat Greg Marks
Echelon Conspiracy nu stiu dar sunt sigur ca nu intamplator (merita citita mica lui biografie); la fel de sigur sunt ca vom mai auzi de el.
Distributia e de la atragatoare la...exceptionala:
Shane West – pe care l-am vazut prima data in California Dreams (versiunea naspa a Saved by the Bell), dar si in filme de exceptie ca The Lodger, Dracula 2000, A Walk to Remember – sau Tamara Feldman o tanara actrita care conform ascensiunii de pana acum se pare ca vrea sa devina stea de cinema, cat despre prolificul Martin Sheen nu mai spun nimic caci cele 214 filme sau seriale spun totul. Punct.
Echelon Conspiracy este categoric un film psihologic, gigelistic, ce merita vazut. O data!

„-Do you know the three most important words in politics?

-No Sir!
-Don`t g
et caught!”

5 comentarii:

Unknown spunea...

ai ideie cand ajunge si in romania? sua daca este deja? daca este atat de bun filmul asta vreau sal vad la cinema...

PACO spunea...

Mi-ai starnit curiozitatea

Neamtu' spunea...

ooo, ma chinui de ceva vreme sa-l vad. noroc ca am posibilitatea sa-l vad online. fara sa fac reclama, care vrea linkul sa zica si il dau pe email sau cumva. multumesc de recenzie, ma bag sa-l urmaresc chiar in momentul asta :)

ioana spunea...

şi marea pierdere de timp Echelon Conspiracy pe care l-am văzut din cauză că am citit întâmplător aici.

ioana spunea...

am gresit, asta e:
şi marea pierdere de timp Echelon Conspiracy pe care l-am văzut din cauză că am citit întâmplător aici.

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur