Gripa porcina – confirmata la Sibiu!

Ca si cand nu ar fi suficient ca suntem nativ infectati cu mai multe virusuri porcine, ne-am pricopsit si cu virusul gripei porcine. O tanara de 19 ani a fost diagnosticata, ieri, ca fiind infectata cu virusul A(H1N1), si este cel de-al 56-lea caz de gripa porcina din tara noastra.

Realitatea TV Sibiu ne linisteste ca duduia este incuiata in casa, cu termometrul sub limba si injectii in fund (sau invers) si ca medicii o ajuta sa se insanatoseasca.

Eu zic ca e mai util sa ne rugam pentru ea, ca in nadejdea medicilor sibieni...

7 comentarii:

Diana spunea...

:-s ce poză..

Malpraxis spunea...

chiar de unde naiba ai gasit poza aia din dreapta? =)) merge de minune =))

Ada Angharad spunea...

gigel-murdarel... pe ce situri iti faci tu documentarea, iubi-iubi?

liviu amza (nadie) spunea...

daca zici tu ca trebuie ajutata....=)) sa vedem cine vrea sa-i faca injectiile alea de care adusa-si vorba.ce porc sint.iertati-ma.intra peste tot Gigele.nu sti de unde ai o piine de mincat.ma intreb ce mai inseamna NORMAL pe lumea asta.

Ciprian D. spunea...

Eu consider ca e chiar draguta si relevanta fotografia.
Fireste ca in scop pur documentaristic a trebuit sa vad o suma de porcarii cu alte animale in tot felul de pozitii; apropo am vazut-o si pe Eba cu un porc dar despre asta in curand...

INCERTITUDINI spunea...

Poza asta este monstruoasa, imi provoaca spaime, o greata ..

Ioana spunea...

Relevanta poza, dar ... oribila.

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur