CERERE DE IESIRE CU BAIETII

Nu stiu cum faceti voi, nu stiu cum fac altii dar eu trebuie sa inaintez cate o astfel de cerere de fiecare data cand intentionez sa ies cu baietii.
Fireste, ca un barbat adevarat, la mine in casa stau unde vreau; uneori, adica deseori, imi place sa stau sub masa.

Zilele trecute spuneam ca e bine sa fii Gigel. Daca stau bine si ma gandesc as adauga ca este excelent sa fii Gigel. Uneori e delicios sa fii eu. Ca acum doua minute, de pilda, cand a trebuit sa miros si sa gust habar n-am ce delicatese, varate direct sub nasul meu taman din regatul bucataricesc (te iubesc Iubi!).
Viata e frumoasaaa... mancarea e delicioasaaaa... totul e perfect. Aici, pe taramurile gigelistice nimic nu e perfect simplu; as spune ca e ceva de genul, ma rog...genul, mai mult ca perfect.
As fi ingrat daca nu as recunoaste ca cererile de iesire cu baietii sunt de fapt niste formalitati....atunci cand nu sunt legat de calorifer si am destule resurse pentru a deschide gura.

Hei...just kiddin.... de fapt daca vreau pot sa ud si canapeaua. (ce face blogul din OM!)
PS: Fireste ca ciorna acestei postari a fost aprobata de autoritatea suprema a vietii mele cu mentiunea: "Esti un scump!" Eh...nimeni nu-i perfect!

10 comentarii:

Unknown spunea...

foarte tare:))

Florin Puscas spunea...

:)) Si eu trebuie sa cer aprobarea autoritatii supreme la unele post-uri. :-P

Neamtu' spunea...

Toti masculii sunt BARBATI in casa lor! ...nu-i asa, scumpo?...

Geocer spunea...

Cererea aia e veche, Gigele. Mi-o trimitea nevasta-mea s-o semnez acum cateva luni bune. Decat sa-i dau satisfactie, am preferat sa nu mai ies.

Ciprian D. spunea...

Ai dreptate...e veche, dar e buna; sti tu bancul cu gaina! :)
Veche sau noua...e aplicabila monser!

compadvice spunea...

pentru mine e noua,dar pana acuma nu a fost nevoie sa completez asa ceva:)

Anonim spunea...

si eu sufar de acelasi sindrom al papucului nevestii pe cap...noi masculii ar trebui sa fim uniti si sa luptam impotriva dictaturii sanilor!!!!

intrati si la mine pe blog...psihanalizez bucurestenii acum....

Dan Trofin spunea...

kriminala cererea :))
mi-am permis sa o salvez si eu...
inca nu am nevoie, sunt inteles si inteleg, dar, cine stie, vreodata :D
bafta, mane, uichend placut !

Carmen spunea...

esti mortal :))

liviu amza (nadie) spunea...

mai sub masa nu-i frig?eu as prefera sub fusta ei.sint mai ferit de intemperii. =)) sa sti ca o sa am ultimul cuvint de spus in casa.cind o sa zica speli vasele o sa vociferez prompt:nu.prima data ma duc sa duc gunoiu (da galeata cine o aduce inapoi?) :))ma la mine o sa cinte gaine in casa.are voce mai frumoasa.recunosc am trecut de mila la educatie muzicala.cint io cade naiba tencuiala de pe pereti.sti la mine n-o sa fie nevoie de cerere.nu-mi place sa ies in oras fara rulota. :)si daca o supar dorm pe pres la usa.si nu-i bine.racesc naiba ca nu are.........pres. :)deci ca sa ma inteleg bine in casa cu ea atunci cind o sa avem pareri diferite o sa adopt parerea ei cind o sa gindim la fel o sa luam parerea mea.asa tota lumea este multumita.am si eu autoritate in casa.cuvintele:AM INTELES SA TRAITI.iti spun ceva?am invatat sa fiu coORDONAT in viata. :))stai linistit ca femeile inteligente ii lasa si pe aia de se dau cocosi sa faca gura dar tot ele conduc. :))sa sti ca nu sint misogin.accept ca o femeie sa conduca bicicleta masina firma oras judet tara chiar si familia daca stie cum sa o faca.ma irirta cind vad o proasta in functie de sefa care nu stie decit sa schimbe apa la broscutele testoase si da ordine timpite.DANA G. vezi dracu ca brostele din lacul vidraru vor sa le schimbi si lor apa.grabeste-te incet.REPET NU SINT MISOGIN.

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur