Cine sunt ei?

"Şi astazi, ziua a început agitată. Telefonul a sunat încontinuu. Am dat interviuri la ziare, reviste, radiouri şi televiziuni.
Am acceptat să fiu şi filmat dar deocamdată să nu mi se vadă faţa. Nu ştiu de ce atâta dorinţă de a mă vedea. Sunt un om normal, nu am coarne şi nici dinţii stricaţi. Cei de la Realitatea au acceptat toate condiţiile, asta poate şi pentru că le-am acordat interviul în exclusivitate. Cameramanul de la Antena 1 a mai tras el câteva cadre pe ascuns dar mi-am acoperit faţa cât am putut. Au primit în schimb un interviu în exclusivitate cu naşul nostru. TVR-ul a vrut neapărat un interviu filmat cu mine, să mă descompir. Au vrut să încerce chiar şi cu camera ascunsă, de parcă eu sunt în centrul atenţiei. Cravata e cea mai importantă acum,
Cravata Comercială."
Despre cei care au initiat aceasta ideea geniala se poate spune - cu dezinvoltura - ca sunt, fara indoiala, geniali.
Deocamdata nu stim cine sunt ei dar treptat ii vom cunoaste, si cine stie, poate vom juca la nunta.
Mult succes!

1 comentarii:

PACO spunea...

Intra si pe blog-ul meu daca vrei

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur