Sunt cam prea patriot!

Urasc testele sobre storcatoare de creier a caror ratiune este aceea de a imi determina eventualele – potentialele - ratiuni. Acesta este motivul pentru care dau concursul testelor amuzante.

Daca in ultimele doua zile am incercat sa ma edific daca suntem sau nu un popor de prosti, inteligenti sau descurcareti, azi m-am edificat cat sunt de roman, dupa un test de la Teo.
Din testul cu pricina a reiesit ca sunt cam prea patriot, desi umila mea parere este ca sunt roman pur sange, nitel nationalist extremist, basca traditionalist convins pana-n maduva oaselor.

Ma rog, m-am resemnat! Tu cat esti de roman?

4 comentarii:

LiliAna spunea...

la mine zice tot asa...pai cum sa nu fiu? ;)

Bejenaru Gabriela spunea...

in buletin scrie ca sunt roman,dar nici eu nu stiu ce mai sunt,trimite si noa testul,ca am ratrat acea emisiune.

liviu.capitan spunea...

esti roman dar oare te ajuta la ceva?

Ciprian D. spunea...

@liviu.capitan
Desigur, intrebarea ta e retorica, insa ar trebui sa ne raspundem fiecare, personal. Ar fi un inceput!

@gabriela
testul e in intrebarea - tu cat esti de roman? - e pus link :)

@ ana
Sa traiasca toti romanii numai noi sa nu murim! :)

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur