Pacalealafobia / CONCURS!

Ziua Pacalelilor vs Ziua Razbunarilor!

Niciodata nu am fost genial in a nascoci farse, pacaleli ori alte alea. Probabil acesta este motivul pentru care consider Ziua Pacalelilor o zi aproape oarecare dar cu manifestari preponderent infantile.

Basca, daca analizez pacalelile pe care le-am inghitit de cand m-au dat afara de la gradinita, marturisesc fatis ca, tot preponderent, acestea au avut un iz mai mult de razbunare.
Cu siguranta de acolo mi se trage pacaleala-fobia.

In virtutea ratiunilor pre-elaborate va invit sa va intreceti sa ma pacaliti, dar fie-va mila, nu-mi incendiati casa ori masina, nu-mi sechestrati parintii ori familia, si incercati ca efectele pacalelilor sa nu-mi afecteze sanatatea fizica sau psihica.
Cea mai tare pacaleala va fi premiata de prea- umil-subsemnatul, daca mai apuc, mai pe seara!

18 comentarii:

Bejenaru Gabriela spunea...

salut,este pentru prima oara cand citesc blogul tau ,si iti multumesc ca te-ai inscris pe al meu,nu pot sa iti fac nici o pacaleala ...nu ma pricep,felicitari pt blog este superb.

un'A'mic spunea...

hm... stii ca, de fapt, toate persoanele care te urmaresc si te citesc sunt mai multe conturi ale unui bun prieten, care nu vrea sa te simti demoralizat? daca nu ma crezi, verifica IP-urile comentariilor....

Ciprian D. spunea...

@gabriela
merci pentru felicitari! te mai astept!
aproape m-ai pacalit cand ai spus ca-ti place blogul; vezi, te pricepi!

Ciprian D. spunea...

@an`A`mic
m-ai prins!
eu am creeat blogurile care ma urmaresc si ma citesc!
:P

Irina (Bucataria Irinei) spunea...

Salut! Frumos blog. Acum sa trecem la partea serioasa: Vrei sa fii sotul meu?






Era o pacaleala! Dar asta mi-a trecut prin minte :).

Ciprian D. spunea...

a fost buna!

Irina (Bucataria Irinei) spunea...

Am mai gasit ceva pentru tine special:
http://www.picinel.ro/incredibil.html
E alegerea ta daca paostezi comentariul sau il stergi!

Ciprian D. spunea...

EXCELENT!!!
Pana acum e cea mai tare, pacaleala zilei -> http://www.picinel.ro/incredibil.html dar se pare ca nu mai merge accesat link-ul.
Am accesat mai devreme de pe mobil si am mers pana la capat.
Excelent - de bun gust!

Mazemania spunea...

mai mai te tii de glume. Am preluat ideea postata de tine la pacaleli la mine pe blog si am pus un afis pe Banca Carpatica acum seara pe care scria "Cu ocazia zilei sale de nastere domnul Ilie Carabulea, patronul Bancii Carapatica a decis sa premieze primii trei depunatori de miine, 2 aprilie 2009 cu suma de 100 de lei" Sa vedem ce iese. Banca era inchisa cand am pus afisul asa ca pana miine cand deschid o va vedea multa lume. Am pus la filiala de pe strada Milea.

Ciprian D. spunea...

culmea pacalelii ar fi ca maine primii trei depunatori chiar sa fie recompensati...
:)

Mazemania spunea...

Gigel - doar nu ai crezut ce ti-am scris mai inainte?!?! Deci ai fost pacalit? Asa usor? :))

Ciprian D. spunea...

oricum ramane ideea :)
pun eu afisul, anunt media si ne amuzam.
altfel spus, 1 Aprilie cand vrem noi!

Irina (Bucataria Irinei) spunea...

Si sa inteleg ca ti-a placut linkul meu?????

Ciprian D. spunea...

sa stii ca mi-a placut. tare amuzant!

ai castigat concursul! felicitari!

premiul...nu stiu! un gigel-elefantistic. am o armata de 13. sunt tare draguti soriceii... :)


ii fac o poza!

Irina (Bucataria Irinei) spunea...

"un gigel-elefantistic" Il accep cu placere. Am si eu cativa din sticla. Ai tai din ce sunt?

Ciprian D. spunea...

daca erau vii, pe fondul crizei, pana acum erau injumatatiti, dar sunt din plus.

Ada Angharad spunea...

In spiritul pacalelilor de 1 aprilie (mai e 1/2 de ora pana maine) declar ca donez una bucata Gigel cu anexe (adica 12 elefantei). E marfa de calitate- gateste tot ce ii gatesc, spala vase, stie une e butonul de start la masina de spalat, a descoperit beneficiile aspiratorului. Iar surpriza emisiunii este ca nu se bate cu mine pentru controlul telecomenzii.
Glumeam. Nu-l dau.

Ciprian D. spunea...

Ma speriasem :P

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur