Studuil cel eblaraot! - Foarte excelent...zau!

Cnofrom uuni stduiu, nu cntozeaa in ce odrine se alfa lirteele itnr-un cuvant, signruul lcuru ipmotarnt e ca pirma si utlima lierta sa fie la lcuol lor. Rsetul potae fi o vrzaa colmpeta si tot o vei ptuea ctii fraa prboelme. Atsa e din cuzaa ca nu ciitm feicrae lteira, ci cvanutul ca un irtneg.

Aucm eu ma ietrnb, orae ttaoe sistlemee cealrtaiznte si dsecealrtaiznte din Rnioama dar tsuoti funlacontie snut factue cfoonrm uuni suitdu asaetmoanr?
Orae jtuistia, encomoia, idnturisa si totae clee treboaiuncise uuni satt decmortiac, au la bzaa sidtui inadbuibitl inngieos eblaoatre?

Crae snut aecela?

15 comentarii:

Ada Angharad spunea...

Bneitels, eisxta sutdii al fel de eabloaret ca si feull in cear smut srcirse!

Bejenaru Gabriela spunea...

nu prea am inteles,ce ai scris dar....totul are un inteles.

tudor CeMerita.ro spunea...

da, da... asta e tare.
am citit totul perfect de la cap la coada Ş=

un'A'mic spunea...

Bine, Gigele... una la mana, ca am putut citi fara probleme textul tau, deci stusiul ASTA are dreptate. Doi la mana, probabil ca institutiile functioneaza pe baza unor studii mai dubioase decat asta, dar si acolo este o varza totala, ciudat cum reusesc AIA care lucreaza acolo sa se ia dupa niste reguli scrise asa... si trei la mana, de curand am aflat ca un studiu britanic arata ca oamenii frumosi au IQ-ul mai ridicat fata de oamenii urati. Abia asta este ingrijorator, pentru ca dupa ce suntem urati si saraci, mai suntem si prosti :(

Ciprian D. spunea...

M-am apucat de citit. Carti. Eram aproape frustrat ca aveam o viteza de citit foarte mica. Noroc cu Iubi ca mi-a spus ca exista tehnici de citit cu viteza. Asta e una...
Poate ajung la 200 de pagini pe ora! :))

Ciprian D. spunea...

Ori studii dubioase ori nu avem noi capacitatea sa intelegem cum stau lucrurile.

Acum nu le putem avea pe toate. Bine ca suntem sanatosi.

Ciprian D. spunea...

Stie cineva o smecherie prin care se dezgheata frigiderul mai repede? :D

Ada Angharad spunea...

Nu stiu, dar te iubesc pentru asta!

Ciprian D. spunea...

Am bgaat termoplonjorul itnr-un vas in caonlgteor; dtezegaht in cicni mutnie! :)

dielda dana DINU spunea...

Ma dor ochii de la textul tau. Tre´ sa-mi pun ochelarii si s-o iau de la capat.

Ciprian D. spunea...

Poate scriu o carte in felul acesta; cu siguranta ar fi best-seller :)

. spunea...

Genial! Mintea si capacitatile umane sunt intotdeauna uimitoare.

Adrian Campean spunea...

chestia asta o foloseau niste ezoteristi pentru a demonstra ceva,nu stiu ce.am fost la ei la conferinta si am fost dezamagit,pentru ca in reclama in care scriau asa,ca tine,era mai multa coerenta decit la conferinta in sine.Si daca eu tin o conferinta si iti cer 3 lei de intrare,atunci,pe linga ca am ceva sa ti spun,in primul rind invat sa comunic,asa,din respect fata de cei care vin acolo.

Ciprian D. spunea...

He, he...cu mici exceptii...

Ciprian D. spunea...

Am vazut si eu afise dar nu m-au convins sa ma duc.

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur