Primiti iepusorul gigelistic??


Tup! Tup! Tup!
Sunt iepurasul!
Stati nitel sa imi dreg glasul.
Am venit cu primavara,
sa va scot din criza tara!
Eu l-am scos din puscarie
si pe Becali! Se stie!
Bucurati-va cu totii
cat sunt inca liberi hotii.
Mancati fara cumpatare:
drob, friptura si sarmale,
sa va tina un an, doi,
pana voi veni la voi.
Nu va-ntreb ce v-ati dorit
ca nu v-am adus nimic.
Cum de ce? N-ati meritat!
V-am spus de cand ati votat.
Asa ca, la prezidentiale,
sa aveti grija mai mare.
As mai sta cu voi nitel,
dar m-asteapta dom` Gigel!
Hai tup!
HRISTOS A INVIAT!

26 comentarii:

Anonim spunea...

Hristos a inviat !
Paste Fericit ! :)

Zenna spunea...

ce tare! :))

Un Paste linistit, cu sanatate, bucurii si momente frumoase alaturi de cei dragi!

Ciprian D. spunea...

Multumesc!
Tuturor Paste fericit!

CORA spunea...

Dragă Gigel,
Ne-ai adus un Iepuraş tare frumuşel!
O fi el în criză,
Dar ne-a spus cuvinte cu mare miză!
Ne învaţă cum data viitoare
Să nu mai greşim ca la Parlamentare.
Săracul Rilă Iepurilă...
I s-o fi făcând milă
Că alegem numai păcălici
Pentru o porţie de mici
Acum, de mare sărbătoare,
Ne dorim cu multă ardoare
Când alegem, să deschidem ochii bine..
Dacă avem pe cine...

Orry spunea...

Adevarat a inviat!
Sarbatori fercite! Luminate! Calde! Pline de caldura sufleteasca, bucate gustoase, vin si pasca!
Iubire si dragoste!
:)

Anca spunea...

Multumesc frumos ! Paste Fericit si tie ! Hristos a inviat! Da, primim.

Niciodată Singură spunea...

Adevărat a înviat!
Sărbători fericite, alături de cei dragi!

roxalinaღ spunea...

* 16 iepurasi : 8 se spioneaza , 5 sunt la somnic si frumos viseaza , 2 mai albiori dau cadou de sarbatori, iar ultimul a citit Un Nou Paste Fericit !

Hristos a inviat !

ICaesarI spunea...

he, he. nu e neaparat vorba de frustrare, desi uneori si asta se acumuleaza :-"
dar de ce sa intrebi 'de ce?'

Anca spunea...

Paste fericit! Fie ca lumina Invierii sa iti aduca multa fericire si prosperitate alaturi de cei dragi si cat mai multa caldura sufleteasca!
Hristos a inviat!

Hălăţel spunea...

frumos:))
Paste fericit>:d<

Teo spunea...

Adevarat a inviat! Foarte inspirat :)

CristinaK spunea...

Fie ca Sarbatorile Pascale sa iti aduca lumina in suflet si in casa, bucurii, fericire si numai impliniri! Hristos a Inviat!

Ana Thomas spunea...

Primim, primim....iepusorul!
Hristos a Inviat!!!Paste cu liniste, cu bucurii si cu sanantate!
Numai bine!

Arina spunea...

L-am primit :)) Paste fericit!

flavius spunea...

Servus!
Cristos a Înviat!
Toate cele bune!
Sarbatori Frumoase

d.i. spunea...

Adevara a Inviat ! >:D<

Ciprian D. spunea...

Va multumesc frumos pentru gandurile frumoase!

Mucegai spunea...

La versuri sameni mie, de le pocesti asa;
Ramai te rog la proza, ce-i favorita ta!

Pasti fericit, Iepurasule!

Essences spunea...

primim :))

Vania spunea...

Cum la mine a venit iepuroiul, presupun că n-am votat astfel încât să trimit la Cotroceni pe cine nu trebuie. Altfel, nu pretind că aş fi perfect...

Hristos a înviat!

Nicoleta spunea...

Adevarat a inviat!
am primit cu iepusorul.. si sa mai vina si la anu` pe meleagurile blogului meu, ca il voi primi cu placere!
pana atunci.. sa fim atenti ce traznai mai savarsim. si sa nu facem abuz de ouale rosii.. ;))

bampi spunea...

imi place maxim poezioara asta ;)

denisia spunea...

Sănătate..bucurie..multă lumină în suflet..

Anonim spunea...

Adevarat a inviat!Multumesc pentru felicitari,apreciez!Am luat si traseul astazi!Inca o data multumesc!Toate cele bune!

Malpraxis spunea...

hai ca e tare poezia :))

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur