Primaria largeste cimitirul - muriti in voie!

Am citit azi pe site-ul oficial al Primariei Sibiu ca se largeste cimitirul. Fireste, pentru construirea de locuinte sociale. Just kidding!

Investitia pentru 3 hectare de teren a costat 1.236.680 euro, fara TVA, si vor fi amenajate cca 5500 locuri de veci. Printr-o matematica simpla am dedus ca: metru patrat a fost cumparat cu ~42 euro; spatiul dedicat unui mormant este de ~5,5 metri patrati (cam mult).

Carevasazica costul initial al unui loc de veci ar trebui sa plece de la valoarea de 231 euro, plus TVA si costuri de amenajare ori alte „accize”, adica mai mult decat mi-as putea permite.
In asemenea conditii imi iau angajamentul sa nu mor!

3 comentarii:

Hălăţel spunea...

Ce-mi place poza:))

Bejenaru Gabriela spunea...

perfect gandit.....si totusi cine va sta in acele blocui....oare nu le este frica./

liviu amza(nadie) spunea...

sa stii ca si io vreau sa intirzii in ocuparea unui loc.sper sa fie mereu ocupate.sint punctual dar la cimitir.........promit sa nu mar pardon sa nu mor. :)dar mai stii ca sint oameni "buni" care........

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur