Dumnezeu nu apare la stiri!

As completa...SA MORI TU CA NU APARE LA STIRI!
Aseara la Mihai Gadea in direct, in lipsa – probabil – gigicondiarului mesiatic, a basestilor dictatoriali, a deneistilor, conspirationistilor ori a altor asemenea acatarii, deontologii, artistii si show-man-ii s-au apucat de filosofie.

Cu obiectivitate caracteristica incerc sa etichetez filosofiile regasite in polemicile lor: Badea a infatisat filosofia rasfoitoare – usor confundabila cu filosofia de carton; filosofia moderator-ista show-bizara a lui „Mircea din Dragoste” a fost destul de retinuta, rezervata, in lipsa prim-planurilor si a "unghiurilor olandeze"; filosofia de culise nu o comentez din respect pentru Mircea Diaconu care a cam inceput sa manance din oala Antenei; ultimul soi de filosofie a fost mai mult un complex actorico-muzical-blogerian. Soiul asta de pe urma e specific lui Tudor Chirila, care fara bed for love-ul la purtator pare nitel tamp, maniaco-depresiv, dar mare filosof.
Dar las ca nici eu nu-s mai bun.

Ce m-a irascibilizat atat de tare de m-am apucat sa-i pocesc? Pai cum sa nu fiu frustrat daca i-am urmarit ca berbecul, pardon mielu`, cu sufletul la gura sa aflu unde apare Dumnezeu daca nu la stiri.
Cand sa zic „PAS” reaminteau telespectatorilor care au deschis televizoarele mai tarziu – deci si mie - ca urmeaza ca Dumnezeu sa intre pe forum. In zadar.
Cand sa ma despart de televizor au inceput sa se intrebe – dar nu retoric – „Daca ai vorbi cu Dumnezeu ce i-ai cere?”
Eu as cere niste hapuri si le-as indesa papagalilor pe gat. Oricum a fost alt motiv sa-i urmaresc cu gura cascata, doar-doar as fi aflat unde l-as putea intalni si eu. Eu pacatosul care nu a gasit altceva mai bun de facut decat sa se uite la niste „mari oameni, tari(a nu se intelege strong) caractere”. Dezolat, i-am parasit...in desertul lor de blasfemitori.

Daca am lasat o umila impresie patetica prin ceea ce am debitat, pentru care imi asum responsabilitatea, va asigur ca penibilitatile pe care le-au scos ei pe gura pret de o ora, poate mai mult, puteau irascibiliza, transfigura pana si pe cel mai neprihanit om.
Sau poate ca sunt invidios pe genialitatea si carisma lor transcendentala.

Mircea Badea: „Eu nu-l cunosc pe Dumnezeu!”.
As completa conchizand...SA MORI TU CA NU-L CUNOSTI!

13 comentarii:

Lucian spunea...

desi n-am fost de acord cu majoritatea celor debitate in emisiunea asta, macar a fost ceva diferit, ca ma saturasem de basescu. oare pe realitatea ce era? :)

Diana spunea...

Mie Tudor mi se pare un tip destept, cu multa credinta si bun simt. E departe de a fi tamp, daca ii citesti blogul vei vedea.
Sarbatori luminate cu pace in suflet!

Anonim spunea...

Tudor Chirila a intarziat la emisiune.Cred ca nu mai e citov la cap, m-a speriat, avea ochi de nebun.Imi plac melodiile lui, chiar am facut un clip cu una dintre ele. Dar daca el si a gasit linistea in iubirea pentru Dumnezeu, nu are nici o importanta ce credem noi despre el.

Geanina Codita spunea...

Mircea Badea stie ca stilul pe care-l promoveaza ii imbogateste buzunarele, el crede cu tarie in acest stil, mai putin in Dumnezeu, pentru ca NU-L CUNOASTE, asa cum singurel afirma. Paste fericit!

claudia spunea...

stafia aia e chirila??? cred ca o sa am cosmaruri la noapte...

CORA spunea...

Mie, totusi, mi-a placut emisiunea de aseara. Era si normal ca nu aveam de unde sa aflam raspunsuri la mari intrebari. In schimb, am asistat la o discutie intre patru oameni cu gandiri total diferite despre UN singur SUBIECT, DUMNEZEU.Si, da, oricat de tare m-ar inspaimanta Tudor, am inceput sa-l plac. Mi s-a parut ca a avut un discurs asezat, vertical. Desi Badea l-a luat evident peste picior, ma asteptam sa riposteze...dar nu a facut-o!

Unknown spunea...

Ce de obicei, lumea cauta raspunsuri in show-uri de televiziune. Ne place enorm sa inghitim galuste, cata greata...

Anonim spunea...

Cat de ne la locul lui e Badea , tot imi place cum gandeste . Am vazut si eu emisiunea azi dimineata pe la 3 .
(Am adaugat un banner pe blogul meu cu Gigelitatea daca te deranjeaza il pot da jos. Este in Sliderul de sus)

Anonim spunea...

Atat de interesanta mi s-a parut emisiunea de aseara , incat ...ei bine , am adormit :D
Insa as fi vrut sa aud de la Mihai Gadea , pentru care am o mare admiratie , convingerile lui ( chiar daca este adventist).
A nu se intelege gresit , respect religia fiecaruia.
Dar cum moderatorii doar modereaza emisiunea , nu imi ramane decat sa navighez pe net, pentru a afla ceea ce vreau , nu?
Doar atat am avut de zis :)

Gigel spunea...

Dupa ore bune am reusit sa ma conectez la internet. Nu va cumparati mini-modem ICON de la Orange!

@Lucian
Imi place un talk-show atunci cand este constructiv, din toate punctele de vedere; spre exemplu imi plac unele editii ale lui Moise Guran.

@Diana
Ok, rectific: Tudor Chirila e tamp uneori, nu tot timpul. Probabil este un tip inteligent insa asta nu inseamna ca este si intelept. Cu siguranta intelept nu este; scipirile lui de genialitate reprezinta proiectiile unor caractere slabe. Eu n-am nevoie de el, probabil nici el de mine.

@Ochii de nebun de care pomenesti au fost fardati! Nu machiati! Fardati! Diferenta dintre machiaj si fardare e analogica cu cea dintre sublim si ridicol.
Ai dreptate are ceva diabolic in privire!

@Geanina Codita
Nu stiu ce stie Badea insa stiu ce nu stie: sa fie rezervat uneori. E la moda sa fii ateu sau necredincios, nu-i asa? Banii-s ochii dracului(na ca l-am gandit si azi - pacatul meu ca-i cititi numele in Vinerea Mare)

@nobine
:) de ce ti-e frica nu scapi!
Nu-i asa ca l-am surprins fain?
O sa printez si voi face tricouri cu moaca lui daca nu compune o melodie pentru Gigel, cu Gigel in versuri... :)))

@CORA
Mi-e sincer nu mi-a placut! Iti spun de ce. Asemenea subiecte nu se preteaza in talk-show-uri. Basca, daca faci asta ca sa bifezi inca o editie a emisiunii tale cu scopul vadit sa ai rating...
Din punctul meu de vedere cadrul discutiilor despre religie este izolat. Nu poti vorbi despre ortodoxism din toaleta, in timp ce bati covorul sau in timp ce pilotezi un bolid de formula unu. Bine, Chirila ar putea dar el e cu capu` :)

@Paul Gabor
Sa stii ca m-a incercat si pe mine o greata dar una sartreriana! Astia-s ai nostri si cu astia defilam...

@ Vladimir
Parerea mea este ca Badea nu gandeste ci vorbeste mult. TE INVALUIE!
Dupa ce vezi o editie a emisiunii lui vei ramane cu niste concluzii. Vei crede ca sunt proprii cateva, daca nu majoritatea. Scrie acele concluzii intr-o nota. Dupa ce vei dormi iti vor parea straine, nu le vei recunoaste ca fiind ale tale. Mult din ce zice Badea e vrajala, dar spune si lucruri ok. Altfel nu l-as urmari!

@Angel
Dupa parerea lui Chirila convingerile lui Gadea au stat in picioare.
Mie si lui Paul ne-a provocat greata Gadea. Convingerile lui Gadea sunt mercantile si soptite in acel talk-show. Probabil ca daca ar insista sa spuna ce gandeste l-ar trimite sa-si faca emisiune intr-o garsoniera nu la antenisti.

Va spun si eu de pe acum PASTE FERICIT si toate cele ce se mai ureaza - ca nu ma pricep - dar pana duminica va mai spun!

Ciprian D. spunea...

Multumesc Vladimir!

Lucian spunea...

mie imi plac toate editiile bizbazar, mai ales partea a doua, cu informatiile din economie

Ciprian Ciocan spunea...

Mie in general mi Badea mi se pare un penal, dar de data asta Chirilosu o reusit sa-l intreaca in platitudini si misticisme ieftine. De altfel si melodia / videoclipul nou sunt pline de clisee fumate (aurolaci, caini vagabonzi .. etc)

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur