In caz de cutremur...

...in primul si al doilea rand deschideti televizorul pe Antena 3 si Realitatea TV! Vei simti ca iti cresc sansele de supravietuire.

Cutremurul te poate surprinde in cele mai ciudate ipostaze, asadar fi intotdeauna pregatit/a. De pilda duduia din reclama „Tu cat timp pierzi zilnic la toaleta?” sigur e surprinsa in momentul creatiei.
Asigura-te ca nu e nimeni in preajma cu o camera foto sau video sau ajungi vedeta pe youtube.

Uneori cutremurele se suprapun; ieri, peste cutremurul deconcentratelor s-au suprapus miscarile seismice. In virtutea acestora nimeni nu si-a revenit la normal: problema de optica a ramas aceiasi, vociferandu-se pe marginea aruncarii in strada a catorva mii de directori. Nu acest aspect este demn de comentat, directorii vor ramane angajati pe functii inferioare in cadrul institutiilor pe care le-au condus, insa faptul ca se incearca – si se pare ca se reuseste – o politizare in masa nu e numai neadmisibil ci chiar revoltator.
Sa multumim, again, din inima partidului in speranta ca un cutremur ii va lua pe nepregatite.

Nu va spun unde m-a surprins pe mine cutremurul datorita autocenzurii ridicata la rang de standard personal. Va puteti imagina insa!
Sunt tare curios unde v-ati petrecut...cutremurul!

9 comentarii:

CORA spunea...

Ca sa nu intru in mare panica, Dumnezeu tinu cu miune si facu in asa fel incat sa fiu in masina si sa nu simt nimic.Altfel, la ora asta inca zaceam de frica sub grinda de la balcon...

Unknown spunea...

eu l'am petrecut coborand scarile blocului...
asa ca multumesc lui D-nezeu ca nu a fost mai mare..

Ada Angharad spunea...

Bine ca ati scapat cu bine. Insa niciunul nu ati procedat corect.Conduita e asta

http://dreamwind55.blogspot.com/2009/04/ce-sa-faci-in-caz-de-cutremur.html

Anca G. spunea...

Mmm..lângă uşa de la intrare cu telecomanda în mână(credeam că-i telefonul:))) Na..în loc s-o apuc pe mama de mână am lăsat-o în cameră şi mi-am luat telecomanda:)) N-am coborât.

Gaby spunea...

eu m-am speriat ( desi nu avem de ce. stau in Bistrita si cu greu mare se simte cv pe aici) gandindu-ma la cei care stau in zone de impact maxim..bine k nu a fost ceva mai grav

Miha spunea...

Eu abia l-am simtit :)) si asta pt ca stau la parter in Buc. si plus de asta era muzica data cam tare...am simti eu ceva ciudat dar mi-a picat fisa abia cand am inceput sa primesc telefoane de la tot neamu'.
Dar tu pana la urma ai petrecut cutremurul???asa un hint nu dai??

Malpraxis spunea...

eu eram la bucatarie am incercat sa n-o panichez pe sorumea care e ingrozita de cutremure...

Unknown spunea...

Se perinda babuinii pe la televizor tinandu-se de mana, sa bage spaima in populatie. Cum se plimba lustra un pic, cum scot nenorocitii astia din sertare documentarele cu zgaltaiala din 1977. Penibil, avem alte griji...

Ciprian D. spunea...

Ne place sa facem din armasar tantar si invers, suntem usor isterici, slabi de gura adica precum tatele, flamanzi, ignoranti priceputi la toate! Nu noi, ceilalti, caci noi suntem frumosi si destepti.
N-am simtit cutremurul dar daca il simteam cu siguranta luam laptopul sub brat si puneam de-un inedit-live-video-bloging si apoi transmiteam inregistrarea pe la toate televiziunile; cu siguranta imi sunam cunoscutii in speranta ca cei mai afurisiti au suferit ceva- barim sa-si fi rupt o unghie; cu siguranta as fi lasat gazul deschis si m-as fi imbulzit pe scari - sa fii explodat tot blocul ca si asa mi se pare ca platesc cam mult chirie...
V-ati fi imaginat toate astea? Ce bine ca n-am simtit cutremurul!

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur