Psihologic: Gabriel

Gabriel – e considerat a fi un film horor, thriler, sau mai rau, de actiune. Fireste, la fel de bine poate cineva sa spuna ca a mancat drob de miel dar de fapt sa fii fost carnat.
Daca a vizionat cineva filmul si nu a prins macar un mesaj, precum acela ca forta, taria, energia pozitiva vine din interior, ci a ramas cu impresia ca a vazut un film slab de actiune... ma rog, sa se uite la Jim Carrey!

Regia este semnata de Shane Abbess, un mare producator si regizor – dar la propriu: are peste un metru nouazeci! Oricum este un regizor care promite; la varsta de 14 ani a facut primul sau film cu camera video a parintilor sai...
Gabriel este un film bun tinand cont de bugetul extrem de mic - doua sute de mii de dolari - de care a beneficiat. Actorii sunt debutanti, parte dintre ei chiar si-au intrat in rol.
De remarcat sunt efectele speciale; muzica e grozava iar sunetul este net mai bun decat cel al productiilor castigatoare de premii. Tot de apreciat este gradul ridicat de imprevizibilitate.

In trei cuvinte: buget mic, sunet grozav, tente psiho, imprevizibil, recomandabil celor care fac distinctia, fara efort, intre drob si carnat.

5 comentarii:

Anonim spunea...

nah.. cum sa ratez artmania, am biletele de mult :P

Essences spunea...

eu te-am adaugat in blogroll :)

Ciprian D. spunea...

@Pati
Minunat atunci!

@inka
mercic, la fel si eu; esti in "atentia gigelitatii" si in "linkuri gigelistice". avantaj tu ;)

Anonim spunea...

Aaah..Dwayne Stevenson a fost foarte tare in Gabriel. Si foarte, foarte fuckable. Foarte!

JustAsmallGirl spunea...

si eu am vazut Gabriel... mi-a placut. Actori buni si frumosi:)

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur