Marsul biciclistilor vs EBA si-a tras blog

Oare v-am spus ca Elena Basescu si-a tras blog? Dar pe aia cu berea surpriza v-am spus-o?

Aha...deci ma repet!

Ca sa nu par lipsit de inspiratie sa spun cateva cuvinte despre Marsul biciclistilor, ajuns la a doua editie.
Am participat si noi ieri, alaturi de alti 280 de biciclisti - iubitori de miscare si de o lume cu mai putina poluare.
Am spus "cu mai putina poluare" in loc de FARA POLUARE, deoarece cei mai multi dintre cei care au participat, imediat dupa terminarea marsului, ba si-au aprins cate o tigara, ba scuipau de jur-imprejur ba isi faceau planuri sa mearga la un gratar, parca pentru a marca - in stil propriu - momentul. Nu toti, fireste, doar mare parte dintre cei care se aflau in jurul meu.
Important ramane faptul ca se intampla astfel de actiuni sanatoase.
Felicitari pentru initiativa, perseverenta si implicare celor de la Amicii Muntilor, precum si Politiei Romane, datorita carora nu s-au inregistrat evenimente deosebite.

9 comentarii:

pheideas spunea...

Auzi, mai bine organizau mars pe picioare, la cat de mic e Sibiul... Smile! Serios, ma si intreb de ce mai aveti troleibuz, ca in 40 min esti de la gara in Hipodrom. Asta daca ai sac in spate. Smile!

Ciprian D. spunea...

Ar fi binevenit si unul de acest gen...
Am descoperit de curand si eu beneficiile mersului pe jos.

Bejenaru Gabriela spunea...

ma asteptam la un blog mai serios din partea lui EBA cu multe succesuri si fara esecuri,oare chiar este facut de ea?si dupa atat munca ..la pedalat pe bicicleta merge un gratar si o bere...bravo

dielda dana DINU spunea...

Vin sa postez la dumneata pe blog si il vad pe amicul meu Pheideas.
Ce mica e lumea!
Si cand ma gandesc ca eu sunt in Madrid, el in Bucuresti si tu in Sibiu!
Apropo, frumoase poze! Si frumos blog!

Teo spunea...

Anul asta mi-am propus saq-mi cumpar bicicleta. Am aproape doi ani de cand nu am mai pedalat si mi-e dor sa fac asta. Ca in rest, merg pe jos cel putin 2 km pe zi (asa nu mai dau bani la sala :D ).

Ciprian D. spunea...

@gabriela
pai poti sa-i ceri mai mult?

Ciprian D. spunea...

@dielda
eu iti spun bine ai venit si sa mai poftesti!
Multumesc de aprecieri!
Ai dreptate, e lung pamantul, ba e lat...dar ce mica e lumea!

Ciprian D. spunea...

@ Teo

cred ca faci o afacere buna daca urmaresti mica publicitate. valul de proprietari de second-hand-uri de masini din deutch sigur ii determina pe cativa sa renunte la biciclete. acolo intervi tu :)

Bejenaru Gabriela spunea...

lui eba nu mai am ce sa ii cer....e fata lui tata...

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur