Tanti Veta, nea Nelu, manelarii, taranul si eu - toti la bloc

Spuneam ieri intr-un comentariu ca taranul, niciodata, nu a avut o conotatie peiorativa decat prin prismele impertinentei, si conchideam astfel: suntem mondeni, tarani au ba!
Acum, sa-mi fie cu iertare ca nu ma leaga prea multe de munca pamantului ori de vreo pasiune ce deriva din aceasta, motiv pentru care, poate, gasesc nejustificata , ba chiar ofensatoare, activitatea vecinilor mei de a se indeletnici cu sapa taman in fata geamului meu.

Am obiceiul sa ies din cand in cand pe geam, sa ascult ciripitul masinilor ce strabate betoanele de la cateva sute de metri si nu ma pot delecta cu aceasta umila si perversa placere deoarece ma perturba tanti Veta ce-si sadeste ceapa, ridichiile si urla la nea Nelu sa-i arunce mararul...
Dar ii iubesc cu gradinuta lor cu tot si ii prefer in ciuda manelistilor de pe fiecare palier cae mi-ar spune - de fiecare data cand le-as atrage atentia – sa ma mut la casa daca nu-mi place la bloc!
Vorba aia: eu cu pacatele si fiecare cu tabieturile lui!

9 comentarii:

Rodica Botan spunea...

Nimic nu s-a schimbat in 30 de ani de cind sint plecata de acolo...Parca vad si acuma blocul nostru din Petrila si mai stiu eu ce tanti cu cojocel si naframa punind rasaduri...

Bejenaru Gabriela spunea...

eeeeeeeeeeeee....macar ai ce vedea si tu,mai chimbi o vorba cu nea nelu etc...mai asculti manele din cand in cand sa nu te plictisesti de muzica ta,ce vrei e tara care o meritam...

Ciprian D. spunea...

@Rodica Botan
nu ne luati si pe noi acolo unde-i fain si bineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?

Va rugaaaammmmmmmm, da`va rugaaammmmmmmmm!!!!!!!!!!!

Ciprian D. spunea...

@Gabriela
Happy me...am piata sub nas! Poate-mi pun mai tarziu maioul cu gaurele si fac o tabla in fata blocului, fireste injurand tancii care bat mingea-n capul nostru!
It`s good to be me!

Rodica Botan spunea...

V-as lua pe tori...serios ca v-as lua!!!

Ciprian D. spunea...

Taman povesteam despre cat de norocosi suntem - TOTUSI - comparativ cu cei din lumea a treia, ca de pilda cei din Afganistan, Fasia Gaza, etc.
Sarut mana pentru ganduri...

Ada Angharad spunea...

Macar e curat si ordonat. Cam peste tot sunt gunoaie si alte mizerii. Bravo tanti! Traiul e greu, mai scoate si ea o ceapa verde. Mi se pare normal. Si eu as face la fel, desi la cat talent am, mi s-ar usca ceapa in mana...

Marius spunea...

Vreau mini-comunitati dar nu legate de rasaduri de rosii, pastirnac sau gogosari in orase. Sa lasam tara la tara si orasul la oras. O parere, nu un dat cu batul ! :)

Ciprian D. spunea...

Excelent Marius! Total de acord!

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur