(...) ridic o statuie (...)

„Intr-un oras, oamenii erau asa de buni ca fiecare avea cel putin o statuie.
In marea lor bunatate isi ridicau unii altora, vecin la vecin, ruda la ruda, prieten la prieten, statui, care de care mai impunatoare! Eu...ma grabesc. Sa nu spuneti nimanui: ma duc sa-mi ridic o statuie din partea voastra!” - Ada Milea.

Citeam pe ce merita ca „oamenii sunt invidiosi din fire, romanii, din educatie” si ca „proverbul – sa moara capra vecinului – e ridicat la rang de arta la noi in tara”.

De ce am fi mai buni? Plecand de la premisa ca e mai lesne sa faci rau decat bine, luand in considerare faptul ca mediocritatea are avatare precum barfa, invidia, facerea de rau si altele asemenea, si toate acestea pe fondul crizelor...de ce am fi mai buni?

10 comentarii:

Unknown spunea...

Fiecare dintre noi avem o statuie in sufragerie pe care ne-am dori-o cat mai stralucitoare cu putinta. Parte buna e ca nu i se da voie fiecarui dobitoc posibilitatea de a si-o arunca prin parcuri. Ar fi deja prea mult...

Bejenaru Gabriela spunea...

mult adevar spune si domnul paul gabor.dar nu trebuie sa fim mai buni pt alti ,ci pt noi

tudor CeMerita.ro spunea...

... ptr ca sa ne simtim mai bine atunci cand ajutam si mai rau atunci cand ne dam seama ca ajutand am ramas in urma :))

Ana Thomas spunea...

Si totusi e asa usor sa faci bine...

Ciprian D. spunea...

De acord tartoras, e asa de usor sa faci bine, insa e mult mai usor sa faci rau. Spun doar ce vedem cu totii in jur, si asta nu e problema de optica!

Mare dreptate ai Tudor! De altfel la fel ca si Paul si Gabriela.
Depinde de fiecare cat de mult vrea, poate, sa fie bun!

Mazemania spunea...

Gigel...deci m-am suparat! Ai stat degeaba si nu mi-ai facut statuie. Bine am inteles. Mie nu imi faci, dar nici lui Iohannis?!?! Deja intreci masura....:))

Mucegai spunea...

Ca sa faci bine trebuie sa gandesti pozitiv, sa aplici gandul in practica, sa urmaresti rezultatele.
Ca sa faci rau, nu trebuie sa faci nimic!
Cat despre statui...astea nu trebuie sculptate inainte?! Zic ca e mai simplu sa toarne beton peste celebritate si apoi sa o spoiasca cu var. Si ca sa terminam odata cu ridicatul asta (macaraua costa scump), propun sa le lase culcate, iar din socluri sa se faca borduri.

Ciprian D. spunea...

:) Pentru Iohannis am ceva mai bun; inca lucrez la asta! :D
Ideea lui Radu imi pare cel putin geniala. Ca exercitiu de relaxare imi imaginez...

dy spunea...

Eu sunt mai buna prin simplul fapt ca mi se rupe de "vecinu' ".. poate nu fac bine cat as putea dar nici rau .. :P

Din seria: lauda'ma gura ..

Ciprian D. spunea...

Fiecare cum poate! Oricum e mai mult decat nimic. Basca, miserupismul este trend, adica brend. Sa iti pui copyright. :P

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur