Marea Debarasare – RELOADED

Binecunoscuta campanie de colectare a deseurilor electice/electro-casnice a fost reluata inca de luna trecuta dupa o perioada de “reamenajare”, ba mai mult a fost extinsa.
Daca pana acum deseurile electice erau colectate doar din mediul urban in prima sambata din luna, de anul acesta “taranii”(fara sens peiorativ) isi pot pune la poarta linistiti PC-urile, masinile de spalat vase ori electro-casnicele ultra-pro care nu se mai potrivesc cu fanul din grajd. Vorba aia, daca tot e criza si trebuie sa strangem cureaua, ce conteaza acolo ca firmele colectoare bat drumurile rurale degeaba fara a strange macar un gram de deseuri. Fireste in baza unor contracte onorate din banii nostri.
Taran sa fiu, i-as gasi imediat utilitate cuptorului cu microunde stricat; mai lesne l-as transforma in cuibar pentru cocos ori iesle pentru vaca decat sa-l scot la poarta.

In alta ordine de idei, cateva magazine de pe Mihai Viteazu obisnuiesc zilnic sa insire pe trotuar cateva produse electro-casnnice, doar doar le calca cineva magazinul sa achizitioneze cate ceva. Astazi, in drum spre alimentara de unde imi cumpar taitei, am fost martor la o altercatie dintre vanzatorii magazinului cu marfa expusa pe trotuar si personalul responsabil cu colectarea deseurilor electrice. Frustrarea acestora, de pe urma, era justificata: au pierdut timpul lasandu-se indusi in eroare.
Odata lamurita situatia ne-au povestit, amuzati, despre o intamplare de anul trecut cand, din fata unui bloc au incarcat un televizor si o masina de spalat si ca nici nu apucasera bine sa plece ca au fost ajunsi de doi barbati care le lasasera acolo pentru a urca mai intai frigiderul in casa.
I-am rugat sa mai astepte cateva clipe si am dat o fuga pana-n casa si le-am dat o tastatura, de consolare. M-au intrebat: "-Merge?"

6 comentarii:

Bejenaru Gabriela spunea...

super tare,de ce nu ai dat tastatura buna....esti rau,o mai foloseau si ei...

Ciprian D. spunea...

Ma indoiesc, dar o puteau valorifica pe-o sticluta de Polar.
Ha, ha, hi...acum fusei rau!

un'A'mic spunea...

Trebuie sa recunoastem ca la 'tara' au aparatura mai noua decat cei de la oras. Cel putin in zona mea. Pentru ca 80% dintre locuitorii comunelor limitrofe Romanului muncesc in strainatate, in casele lor se gasesc ultimele noutati in domeniul aparatura e;ectro-casnica si, ca urmare, sunt foarte promti in a scapa de cea veche. La oras nu prea, pentru ce cei de acolo o trimit ...la tara :))

Ciprian D. spunea...

Niciodata taranul nu a avut o conotatie peiorativa decat prin prismele impertinentei. La naiba! Suntem mondeni tarani ori ba

Anonim spunea...

Totul are o logică: Poruncă “ecologistă” a Uniunii Europene: Români, produceţi cât mai multe deşeuri!

liviu amza(nadie) spunea...

mai depinde.unele din calculatoare sint mai bunde decit au alti oameni in casa.poate multi nici nu au asa ceva.e pacat sa le deschioleze.pot sa intre in casa unuia care nu are sa faca scoala pe ele.in felul asta cumpara si consumante.hirtie dischete cd-uri usb-uri.se gaseste cite ceva.CEL MAI IMPORTAN ESTE CA FACE SCOALA PE ELE.SA-I DAI UN CALCULATOR ULTIMUL TIP..............si eu am primit cadou de la unchiul meu un calculator.mie imi place cum merge.pot sa fac ce vreau cu el.daca o sa am ocazia sa-mi iau ceva mai avansat.........da pina atunci sint supermultumit de el.

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur