Isteria gripei porcine – mi-am luat masca!

Toti suntem contaminati cu gripa porcina – o avem pe buze. Toti cunoscutii vorbesc (si) despre gripa porcina. Un coleg imi povestea in culmea fericirii ca baiatul sau de aproape un an, ieri, a spus primul cuvant, nu mama, nu tata, ci porcina. Nu ma mir!

In alta conjunctura m-am trezit prins intr-o polemica in care se dezbatea implicarea tuturor guvernelor, conspirativ, in afacerea gripei porcine. Ca si cand, adica maram, s-au pus toti cap in cap si-au pus de-o diversiune mondiala sa nu ne mai gandim noi la criza mondiala. Daca se va dovedi, fac prinsoare ca romanii au fost cu ideea. Adica un roman. Adica cel mai de seama din neamul nostru. Adica ala al carui nume incepe cu base si se termina cu scu. Stiu, sunt subtil!

Acum, abia m-am intors de la farmacie. Am rugat-o pe duduie, foarte spirituala de altfel, sa imi dea ceva de cap, si mi-a raspuns ca nu tine caciuli, apoi a ras continuand „Te-am prins!”. Pana mi-a adus paracetamolul am zarit expusa o masca din aceea de se pune pe bot, ca in filme. Dintotdeauna mi-am dorit una. Mi-am adus aminte de gripa porcina, am invocat motivul (sa nu ma prinda iar), am cerut detalii tehnice referitoare la performanta mastii (incordat sa nu ma prinda iar), am platit paracetamolul si masca, am multumit si am plecat. Pana la iesire mi-am pus masca pe bot, insa cand sa ies ma striga duduia sa-mi iau bonul de casa. Ma intorc si o auzind tipand: „Aaaaaa!!! Iti dau toti banii dar nu ma ucideeeeee!!!”, moment in care cred ca m-am scapat, in timp ce ea radea isterica, conchizand: „Iar te-am prins!”.
Cel putin mi-am luat masca! Apropo, credeti in eficacitatea ei sau sa o tin in cui?

9 comentarii:

Dan Trofin spunea...

cat te-a costat toata tarasenia asta ?
apropos, nu era mai convenabil un sutien ?
plus ca aveai 2 cupe ... :D

Maria spunea...

:))
m`a amuzat teribil povestioara de la farmacie..
cat despre masca.. eu trebuie sa recunosc ca am vazut un specimen purtand asa ceva pe fata plimbandu`se prin oras. :| chiar cum mi`o sta? probabil de curiozitate as purta asa ceva :)) . dar sincer nu cred ca este atat de grav.

Malpraxis spunea...

ce gripa porcina frate? la noi in romania e pericol de contaminare cu virusul prostie fara remediu, ca si pana acum am avut un virus care raspandea prostie dar asta de acum e letal fara scapara trebuie sa ave grija :))

Ciprian D. spunea...

Chibzuita observatia PATRICKdan, la sutien nu m-am gandit:) poate ma alegeam si cu un fetish apoi!

Marya cred ca e mai grav decat pare; nu stiu cum se manifesta gripa porcina dar aud in jur multe grohaituri, mai ales la televizor :D

@malpraxis
oare se pot amplifica efectele letale de care vorbesti?

Neamtu' spunea...

No, tine cont ca si-au anuntat sosirea si romanii plecati prin Mexic. Acuma eu nu vreau sa par fatalist, dar cand o sa ai nevoie de o masca din alea si n-o sa ai la indemana ai sa zbieri si tu 'regatul meu pentru o masca'. Masca asta e ca prezervativul: better have one than need one.

Mucegai spunea...

Jos masca Domnule Gigel! Aia este utila ca sa amortizeze guitatul suinelor cu doua picioare pe care le mana la abatoare minoritatea de a coborat din copac si nu a sarit gardul din cocini. Nu te intrebi niciodata Domnule Gigel, de ce singurele grefe animale compatibile cu omul provin de la porci si nu de la maimute?!

Uka_Ana spunea...

Ce asistenta pusa pe glume :))) Numai eu cand ma duc , parca sunt lesinate !!! Si cu gripa asta .. ce sa zic, anu trecut era aviara , acum e cea porcina... ma intreb la anul ce o sa mai apara :-? !

Ciprian D. spunea...

Adevar graiesti Neamtule! smile

La fel si tu, stimabile Radu! Mare parte din zi am stat cu masca pe bot; parca simt ca-mi cresc pene! smile cu fasole

Uka_Ana te asigur ca anul viitor ne paste o gripa leguminoaselor, mai succint gripa legumica. Ala da motiv de ingrijorare, ca-s vegetarian. Ma rog, nu convins!

xoxo spunea...

da foarte bine ai facut, imi place de tine ca ai grija de sanatatea ta;))iar cu mascaa daca nu o sa te apere de gripa porcina sigur o sa te apere de ploaie:))

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur