Donner House - la Sibiu

Daca nu este pe gustul vostru: carnea de miel, ouale rosii, drobul, friptura sau mancarea in general, nu disperati! S-a deschis Donner House.
Mai e nitel si se va da startul la...haleala. Nu-i asa ca senzational este sa mananci in oras si sa mori acasa!


Via e-mail:

"Azi puteti manca gratis un Kebab sau mai bine zis un Dönner asa cum se vrea a fi in Germania (pentru cei care ati fost acolo stiti la ce ma refer), la un fast food nou deschis pe Calea Dumbravii. E dupa magazinul de articole de sport, dupa SIMBA. Unde era magazinul de lenjerie intima. Se numeste "Dönner House".Eram chiar foarte curios sa vad daca pregatesc carnea ca pentru Dönner-urile pe care le fac turcii si care sunt unele din cele mai bune kebaburi pe care le-ati putea manca vreodata. Va spun eu. Nu se compara cu junk-foodurile noastre. Din pacate dupa parerea mea, mi s-a parut a fi o tentativa de a fi ca si kebaburile din Germania, insa probabil cum sunt in primele zile si nu au inceput productia poate a fost doar o aparenta. Chiar mi-as dori sa scoata kebaburi asa cum fac turcii acolo."


Zic "pas" si raman la scobitori; am gasit unele cu aroma de miel si ceapa verde!


9 comentarii:

Ada Angharad spunea...

Donner -numele tau este scandalizarea Sdc- ului!

Ciprian D. spunea...

Scandalizare?
Mai degraba as spune "polemica" puerila pe fondul unor vanitati. Total deplasata si obtuza.
Dovada vie ca a fi istet nu inseamna a fi intelept.
Ce bine ca eu sunt Gigel! :)

Anonim spunea...

stilul tau de scris imi pare cunoscut, la fel ca si experientele traite.

Ciprian D. spunea...

Sunt tare curios!
Merci de compliment...i guess!
Stilul este caracteristic personalitatii mele; caracteristici: putere, distinctie, originalitate, obiectivitate in care scrupulele abunda, s.a.m.d.
Ok, nu sunt modest!

Mucegai spunea...

O singura lamurire cer; kebapul ala e de miel?

Ciprian D. spunea...

Cu proxima ocazie voi trece sa vad daca e din miel sau din alta mortaciune(a se intelege - animal sacrificat in vederea gatirii). Ramai aproape!

DoarATAT spunea...

Pai da...aaan,.Hristos a Inviat !
Transezi mulllllte probleme, nu ca as avea ceva impotriva, ba chiar ma bate gandul, ma bate serios, sa-mi adopt mie insumi: o masca, un stil, un blog si sa "trag" tare pe facut bani, ca tot ma "impung" astia de cate ori deschid, ca pot sa convertesc blogul in bani. Deci dupa ce-ti fur stilul (care presupune STUDIU, stai linistit!), mai caut si pe la altii, si fac ce-am zis. Nu se mai poate domnule asa ceva: tradare sa fie, dar sa stim si noi!
ADEVARAT A INVIAT !
PS: Te rog APROBA-MA ! Imi place sa ma vad !

DoarATAT spunea...

Lasa, nu fii trist !
Mai bagi un comentariu, si inca unul...la toate postarile...o trece unul (macar) de cenzura.
Mai, dar cine l-a invatat pe el (Gigel) toate astea ? Invidie scrie pe fruntea mea !
Lasati orice speranta, voi care intrati aici ! S-ar putea (placandu-va) sa nu vreti sa mai plecati !
BineTze !

Ciprian D. spunea...

@doarATAT
Imi place sa cred ca atunci cand vorbesti...spui ceva; nu-mi dau seama!
Fa ce vrei dar, TE ROG! (apreciaza imperativul), nu-ti fa rau!

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur