Locuind in absurd – primarul Klaus Johannis

Daca tot m-am perindat pe site-ul oficial al Primariei Sibiu m-am gandit sa ma uit nitel la declaratiile de avere ale edililor. Am parcurs pe diagonala organigrama, aparatul propriu al primarului si compunerea Consiliului Local Sibiu, precum si componenta directorilor Serviciilor Publice din subordinea C.L.

Marturisesc ca, cu aceasta ocazie am facut niscai conexiuni obiective intre atitudinea servila a unor jurnalisti din media locala si unele persoane regasite pe listele parcurse.

Ce mi-a atras atentia in mod surprinzator este declaratia de avere a primarului Klaus Iohannis. Il compatimesc, sincer! Inainte sa fac asta ma lamentam ca nu am suficienti bani sa-i cumpar iubitei un Porche insa m-am linistit dupa ce am vazut ca nici domnia sa - care este edil sef - nu isi permite. Noroc cu feciorii aia de la BMW ca si-au mai facut mila inca odata de dansul si i-au pus la dispozitie o limuzina noua.

Inainte sa ma plictisesc vorbind despre asta, spuneam ca il compatimesc.
Ei bine, sentimentul sincer ce il nutresc vine in urma faptului ca, desi detine nu mai putin de sase proprietati, conform declaratiei de avere, mult prea iubitul nostru primar are resedinta intr-un imobil cu o suprafata de 43,2 metri patrati, dintre care jumatate ii revin sotiei. Patetic! Vreau sa spun jalnic, adica de compatimit. In comparatie cu conditia sa locativa, eu sunt boier lafaidu-ma in vreo 60 de metri patrati, e drept ca nu-s ai mei, dar ma lafai!
Deoarece am copilarit/locuit pana nu demult pe aceiasi strada cu Her Werner, asadar cunoscandu-i resedinta, pot afirma cu certitudine ca, casa edilului nostru masoara pe putin 200 metri patrati, motiv pentru care sunt indreptatit sa cred ca sus numitul mananca gogosi, plecand de la declaratia de avere.
Apoi, obisnuit cu gustul gogosilor...de ce ne-ar servi noua altceva?

7 comentarii:

un'A'mic spunea...

ironic vorbin, asta este un exemplu clar ca nevasta e pe punctul sa ii ia tot... sau mare parte. pai daca din 200 mp saracu' om a ramas doar cu 21 mp, ts, ts, ts... ce nevasta hulpava are :)

pheideas spunea...

Ma cam bate gandu' sa revin in Sibiu dupa 27 de ani. Da' problema e ce fac acolo ? Ca afacerile nu prea mai merg. N-as vrea sa astept pana la pensie, totusi. :)

Mazemania spunea...

vai saracu primar. Eu zic sa facem o cheta publica la Sibiu sa ii luam o casa intreaga. Are saracu vreo 6 dar doar cota parte....

Ciprian D. spunea...

@pheideas
Ehe, unele afaceri merg struna. Intra pe sibiu.ro si vei vedea din declaratiile de avere ca nivelul de viata este ridicat!
Acum eu nustiu...datorita afacerilorrrr? sau nu?
:)

Ciprian D. spunea...

Da...sa facem cheta, dar nu pentru a-si lua un imobil ci o barca, o undita si sa ne lase. Poate ne va fi mai bine daca se va vorbi din nou limba romana in Consiliul Local si pe culoarele Primariei.

Anonim spunea...

nu ma mir..insa diferenta dintre primarul sibiului si alti edili sefi e ca ala face ceva pentru oras.

Ciprian D. spunea...

@anonim
Ai dreptate: a facut o gramada...
Ai rabdare ca va incepe sa si miroase.
Cum sa iti explic? Om e cel care face din nimic ceva, nu cel care se foloseste de ceva pentru a scoate ochii...
Sper ca nu am depasit limita subtilitatii si a profunzimii :)

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur